De nieuwe introductiefilm van de nieuwe Range Rover:
http://www.youtube.com/watch?v=mFQwmXNr2_A&feature=youtu.be
Rob
Nieuwe Range Rover Launch
- RobStewart
Nieuwe Range Rover Launch
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
- Thomas Td5
Re:Nieuwe Range Rover Launch
Geweldig mooi! :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Wat is de kans dat ik mijn Disco kan inruilen voor zo'n 100.000 euro? :whistle: :P
Wat is de kans dat ik mijn Disco kan inruilen voor zo'n 100.000 euro? :whistle: :P
- RobStewart
See you tomorrow Thomas, I'll tell Ben what you want for the D2, I'm sure we can do a deal :woohoo:
Rob
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
- Thomas Td5
RobStewart schrijft:
:laugh:
Het is een fantastisch mooie auto. Ik kan niet wachten om deze in het echt te bekijken. :woohoo:
Het is haast niet voor te stellen dat de L322 overtroffen kan worden, maar het zal gelukt zijn denk ik zo. :)
See you tomorrow Thomas, I'll tell Ben what you want for the D2, I'm sure we can do a deal :woohoo:
Rob
:laugh:
Het is een fantastisch mooie auto. Ik kan niet wachten om deze in het echt te bekijken. :woohoo:
Het is haast niet voor te stellen dat de L322 overtroffen kan worden, maar het zal gelukt zijn denk ik zo. :)
Mooie auto, mooie film ook. Alleen dat front van de auto went nog steeds niet..
Knappe wagen, alleen veel te veel geld. Mijn huis is zelfs een stuk minder waard. Vind die dag rij verlichting ronduit lelijk, het lijkt wel een Audi :huh:
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
- Thomas Td5
Dixo schrijft:
Het front lijkt sterk op de van de Evoque. Zal een kwestie van smaak zijn, maar ik vind het mooi.
Enige minder handige lijkt me die achterbank met middenconsole. Lijkt me dat deze Range niet zo goed dienst doet als pakezel. :silly: Ik zal wel de enige zijn die een Range ook als pakezel wil gebruiken.... :P
Alleen dat front van de auto went nog steeds niet..
Het front lijkt sterk op de van de Evoque. Zal een kwestie van smaak zijn, maar ik vind het mooi.
Enige minder handige lijkt me die achterbank met middenconsole. Lijkt me dat deze Range niet zo goed dienst doet als pakezel. :silly: Ik zal wel de enige zijn die een Range ook als pakezel wil gebruiken.... :P
Thomas Td5 schrijft:
Ik heb een karretje van 5 meter lang dat 3500 kg mag dragen. Kost wel wat, hoewel die kar is even duur als de leren gestikte hemel in de L322. :blink: :blink:
Dus dat in de wagen dingen willen stouwen is niet zo zinvol als je het er ook achter kunt hangen. Een bestelwagen huren kost je ruwweg 150 euri voor een dag, dat is 10% van de schade die je zomaar aan het interieur van je Range maakt als je niet oplet. :dry: :dry:
Ja, ik denk dat je de enige bent die zooi in z'n Range wil stouwen. :P :P :P
Dixo schrijft:
Alleen dat front van de auto went nog steeds niet..
Ik heb een karretje van 5 meter lang dat 3500 kg mag dragen. Kost wel wat, hoewel die kar is even duur als de leren gestikte hemel in de L322. :blink: :blink:
Dus dat in de wagen dingen willen stouwen is niet zo zinvol als je het er ook achter kunt hangen. Een bestelwagen huren kost je ruwweg 150 euri voor een dag, dat is 10% van de schade die je zomaar aan het interieur van je Range maakt als je niet oplet. :dry: :dry:
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
Edward schrijft:
uhmmmmmmm :blush:
de range ligt met opgeklapte achterbank van bank tot achterklep vol met groentekratjes en dozen clubshopspul, klapstoeltjes, tafeltjes en zooi....
neuh...hij's nie de enige nie :blush: :blush:
de range ligt met opgeklapte achterbank van bank tot achterklep vol met groentekratjes en dozen clubshopspul, klapstoeltjes, tafeltjes en zooi....
gone
Roger B. schrijft:
Ja duh, jij rijdt een ouwe bak! ;) Ik heb met de mijne een hele verbouwing gedaan. Maar ik praat over een nieuwe van anderhalf tot twee ton. Iedereen die ik ken met zo'n ding heeft òf een extra wagen voor sjouwen òf een kar voor achter de Range. :P
Edward schrijft:
Ja duh, jij rijdt een ouwe bak! ;) Ik heb met de mijne een hele verbouwing gedaan. Maar ik praat over een nieuwe van anderhalf tot twee ton. Iedereen die ik ken met zo'n ding heeft òf een extra wagen voor sjouwen òf een kar voor achter de Range. :P
Edward van Vugt