Roger B. schreef:DUS... jullie kunnen weer het saaie standaard theme kiezen....................wat was er verder nog niet goed aan het nieuwe platform?

Inmiddels heb ik het 'prosilver' thema 'geïnstalleerd' (na een paar andere thema's te hebben geprobeerd) en ik vind dit (zoals het nu is) prima.
Welk thema ik op het 'oude' forum had geselecteerd weet ik niet meer, maar dit is beter. Nu is voor mij weer duidelijk dat ik ben ingelogd en dat ben ik lang niet altijd. Berichten lees ik meestal zonder inloggen, dus met de 'standaard' LRCH opmaak.
Eric Tol schreef:Ik vind het prima leesbaar zo.
En wat die oranje letters betreft. Het zijn alleen de topic titels. De rest is bij mij toch echt zwart.
Die oranje letters kan ik met mijn oude ogen ook prima lezen en als je er met de cursor op komt worden ze donkerrood wat het contrast veranderd.
Dus voor de kleurenblinden onder ons zijn ze dan ook goed te lezen.
Ik heb nog een andere computer staan en die na een half jaar eens opgestart en geüpdatet. Daarop zag ik nog dat op het 'oude' forum de koptitels donker groen waren en iets groter van lettertype. Ik kan mij nog herinneren dat toen het 'oude' forum in de lucht kwam er ook al gezeik was over de kleur en leesbaarheid (en dat dit destijds is aangepast).
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht