... can I just have original Pro Silver back, I thought the LRCH Theme was pants when it came out, told the web development team that at the time and now I have been forced to have it anyway without asking for it, well it's unusable so I won't be using it anymore.
Rob
De Forum-pagina's verschijnen "anders"
- RobStewart
Re: De Forum-pagina's verschijnen "anders"
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
-
Landmarcs
RobStewart schreef:... can I just have original Pro Silver back, I thought the LRCH Theme was pants when it came out, told the web development team that at the time and now I have been forced to have it anyway without asking for it, well it's unusable so I won't be using it anymore.
Precies.
De idee achter een eigen huisstijl is dezelfde als die achter de Nederlandse omroepen die ineens NPO moeten heten en waar de verschillende karakteristieke programma's een voor een worden gelynched.
Mooi voor de vorm maar een vorm zonder inhoud is een vacuum, en als het vacuum maar groot genoeg wordt volgt er een implosie.
Groeten MarcS
- RobStewart
... may I just clarify something here.
My comment is not a personal attack on the web development team who provide their time and effort freely but to the background team who dictate all the policy of the LRCH.
They have given the instruction to change the look and feel of the forum and the web development team have carried out their instructions.
It is a shame that these individuals have seen fit to change something without reference to the forum community.
Rob
My comment is not a personal attack on the web development team who provide their time and effort freely but to the background team who dictate all the policy of the LRCH.
They have given the instruction to change the look and feel of the forum and the web development team have carried out their instructions.
It is a shame that these individuals have seen fit to change something without reference to the forum community.
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
- Chrsitiaan
Ach de vorm maakt niet zo veel uit, zolang het maar leesbaar is.
Veel belangrijker is de inhoud ... en daar kunnen wij met z'n allen voor zorgen.
Bezoek dit forum noch maar sporadisch wegens weinig boeiende onderwerpen.
Het posten van tripveslagjes heb ik intussen opgegeven ...
Veel belangrijker is de inhoud ... en daar kunnen wij met z'n allen voor zorgen.
Chrsitiaan schreef:Ach de vorm maakt niet zo veel uit, zolang het maar leesbaar is.
Klopt, maar als de leesbaarheid slecht is (oranje letters op gele achtergrond - hoe verzin je het!) dan haken mensen daardoor af en verdwijnt dus ook de inhoud. Waarom zou het originele ProSilver thema op andere fora zo populair zijn... Waarom niet gewoon een kopie gemaakt van ProSilver en die proberen een LRCH stijl aan te geven?
Ben het met Rob eens, de "uitvoerenden" doen hun best maar "van boven" wordt er vaak niet goed naar de gebruikers geluisterd. Niets nieuws, dat is in het dagelijks leven (vul maar in, politiek, werk, etc. etc.) ook vaak zo...
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
> www.titunet.nl <
-
Waterrover
- Beheerder
Het is inderdaad jammer dat niemand zich heeft mogen uitspreken over een nieuwe vormgeving? Er wordt toch altijd gesproken over een Land Rover forum vóór en dóór de leden? Wanneer je nu http://www.lrch.nl intikt in je browser krijg je een foutmelding, vanuit Google is eigenlijk alleen het forum bereikbaar. Wil je iets weten over de komende evenementen, dan lukt het niet om deze pagina naar voren te halen. (dan kan ook aan mij liggen) Verder vind ik de complete layout zoveel verschillen van de vorige, dat het gebruik ervan niet uitnodigt om ermee te werken. Ik begrijp dat alles door vrijwilligers gebeurt, dat is echter nog geen reden ongevraagd de site op z'n kop te zetten.
Chris
Chris
Wat een stelletje oude wijven hier. Jullie lijken wel van die pensionado's die de hele dag vanachter de geraniums zitten te gluren en over alles mopperen.
Ik vind het prima leesbaar zo.
En wat die oranje letters betreft. Het zijn alleen de topic titels. De rest is bij mij toch echt zwart.
Die oranje letters kan ik met mijn oude ogen ook prima lezen en als je er met de cursor op komt worden ze donkerrood wat het contrast veranderd.
Dus voor de kleurenblinden onder ons zijn ze dan ook goed te lezen.
Eric
En wat die oranje letters betreft. Het zijn alleen de topic titels. De rest is bij mij toch echt zwart.
Die oranje letters kan ik met mijn oude ogen ook prima lezen en als je er met de cursor op komt worden ze donkerrood wat het contrast veranderd.
Eric
-
Landmarcs
Waterrover schreef:..... is echter nog geen reden ongevraagd de site op z'n kop te zetten.![]()
Modern management is een reden om alles op z'n kop te zetten, en ook de eerste reden om kennis en inhoud overboord te gooien.
De "automatisering" is reden en middel tegelijk om de gebruiker met een grote regelmaat te verrassen met een nieuw product dat van alles kan waar niemand om gevraagd heeft en niet meer kan wat de gebruiker tot dan toe gebruikte.
Ik wordt oud, maar ik denk dat er nog steeds genoeg mensen zijn die nog weten wat het WordPerfect "onderwaterscherm" de gebruiker aan plezier schonk. Ik weet ook best dat de oude WordPerfect inmiddels obsolete is en ook van alles niet kon, maar de goede dingen van toen zijn met het badwater weggespoeld.
Ik vroeg me al eens af waarom er bij een programma-up-date niet automatisch de optie zit:
- "Doe maar gewoon", "Doe alles zoveel mogelijk als voorheen in de vorige versie".
Groeten MarcS
-
Roger B.
Eric Tol schreef:Wat een stelletje oude wijven hier. Jullie lijken wel van die pensionado's die de hele dag vanachter de geraniums zitten te gluren en over alles mopperen.![]()
Eric
Fffffffffffff... eindelijk iemand die meer kan dan alleen maar ZEIKEN op alles wat een ander doet en ZELF geen poot uitsteken.....
-De website: dat s geen KEUZE (van dit moment) maar een probleem met de database op de server bij de providerer die deze pas maandag kan/wil oplossen (blijkbaar werken die in het weekend niet)
-Het forum: Er is een update uitgevoerd, dat was in meer of mindere mate nodig om de veiligheidsvoorzieningen van het forum up to date te houden. Om dat dan "de hele site op de kop zetten" te noemen.... persoonlijk zie ik in het nieuwe forum geen enkel nadeel en enkel voordelen (ik had altijd al (samen met vele anderen) de LRCH stijl in gebruik (en kan me dan ook niet echt vinden in onleesbaarheid, of je het mooi vind is dan een smaakkwestie) ENIGE dat (op dit moment) anders is is het ontbreken van de mogelijkheid het standaard thema te kiezen.
Dat dit op veel fora gebruikt wordt is waarschijnlijk omdat het AKELIG veel werk is een thema aan te passen naar custom kleuren. Ook het implementeren van een extra te kiezen thema is blijkbaar nogal wat werk (LRCH vervangen door het standaard thema is zo gebeurd, maar dan gaat de andere helft van de gebruikers zeiken dat de LRCH kleurtjes weg zijn)
gone
Roger B. schreef:Dat dit op veel fora gebruikt wordt is waarschijnlijk omdat het AKELIG veel werk is een thema aan te passen naar custom kleuren. Ook het implementeren van een extra te kiezen thema is blijkbaar nogal wat werk (LRCH vervangen door het standaard thema is zo gebeurd, maar dan gaat de andere helft van de gebruikers zeiken dat de LRCH kleurtjes weg zijn)
Kul, dat weet jij ook wel. Ik zal wel oud, slechtziend en kleurenblind zijn, maar velen lezen tegenwoordig op iPad, tablet of mobiel. Dan is een goede leesbaarheid en optimale schermindeling eerste vereiste.
Ik heb zelf de nodige ervaring met PHPBB3, houd zelf ook een forum in de lucht, en heb indertijd mijn diensten aangeboden. Maar ja, ik was toen zeker ook al te lastig...
Gelukkig is de keuzemogelijkheid voor een ander thema tenminste terug, dat is al heel wat.
Zo, genoeg gezeikt...
Vincent
> www.titunet.nl <
> www.titunet.nl <