Ik moet sinds de upgrade vrijwel elke keer opniew aanmelden (inloggen, niet registreren), hoewel ik steed het vinkje bij "onthouden" plaats...
Ben ik de enige met dit probleem of ligt dit aan de (instelling) van de nieuwe forumsoftware?
De Forum-pagina's verschijnen "anders"
Re: De Forum-pagina's verschijnen "anders"
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
> www.titunet.nl <
Misschien hoef ik nu niet 5x per dag meer opnieuw in te loggen. Dit onthoud mijn iPad nooit ondanks het vinkje bij "onthouden"
Verde is de nieuwe layout zeer slecht te lezen. Oranje op een gele ondergrond.....nee.....daar is niet echt over nagedacht.
Zal wel makkelijk zijn aan te passen, toch?
Verde is de nieuwe layout zeer slecht te lezen. Oranje op een gele ondergrond.....nee.....daar is niet echt over nagedacht.
Failing to prepare is preparing to fail!
VeeTee, ik heb juist het omgekeerde. Blijf nu wel aangemeld. Bij de "oude" moest ik telkens weer opnieuw aanmelden.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Ik had dat inlog gedoe eerst met de iPad terwijl de mac gewoon ingelogd bleef, nu doen beide weer gewoon. Was knap irri
Groet Ron
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
-
Landmarcs
Peu schreef:Misschien hoef ik nu niet 5x per dag meer opnieuw in te loggen. Dit onthoud mijn iPad nooit ondanks het vinkje bij "onthouden"
In het "Gebruikespaneel" onder forumvoorkeuren "ProSilver" kiezen en je zou als alles goed is een grotendeels "baby-blauw" scherm krijgen met een goede leesbaarheid. Dit "ProSilver" is/was standaard bij heel veel forums, niet voor niks (want goed leesbaar). Het succes van ProSilver is ook een beetje dafault-optie (een andere opmaak maken, een beetje leuk en onderscheidend, goed werkend EN goed leesbaar op allerlei schermen is niet makkelijk -- het kan wel, kijk maar naar de groene LaroPrik, maar ook daar is niet iedereen blij, en is ook niet ieder probleem opgelost)
Groeten MarcS
tom17 schreef:Onze hosting partij 'dwong' ons deze upgrade uit te voeren.uw gebruikt oude software, je krijgt 10 dagen de tijd om het bij te werken, of...'
Zo aan z'n Nederlands te zien is het een provider uit Nigeria, was het geen hoax?
Het enige waar ik "last" van heb is dat ik weer ff moet wennen aan het feit dat het er iets anders uit ziet. Al zou ik niet eens kunnen benoemen wat de veranderingen dan zijn.
Ik blijf gewoon fijn ingelogd, heb geen last van leesbaarheid en ook niks anders te melden anders dan dat ik de inzet van het webteam waardeer!!

Ik blijf gewoon fijn ingelogd, heb geen last van leesbaarheid en ook niks anders te melden anders dan dat ik de inzet van het webteam waardeer!!
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Gerard schreef:tom17 schreef:Onze hosting partij 'dwong' ons deze upgrade uit te voeren.uw gebruikt oude software, je krijgt 10 dagen de tijd om het bij te werken, of...'
Zo aan z'n Nederlands te zien is het een provider uit Nigeria, was het geen hoax?
Vond het ook al vreemd, zo te zien hebben er meer last van gehad. Geen kritiek op het beheer hier want misschien is het wel goed bekeken, maar zelf zou eerst eens e.e.a. grondig onderzocht hebben voor ik overhaast te werk zou gaan. Ik heb zelf ook nog een PHPBB forum draaien, versie 3.0.x, en nog niets gehoord van benodigde updates. Kan natuurlijk best aan het hostingbedrijf liggen wat ze vereisen.
Vincent
> www.titunet.nl <
> www.titunet.nl <