aangezien ik per uur minder bereken dan ik bij een garage betaal, laat staan wat ik overhou....ja....zelfs als het me meer tijd kost.
enige waarvoor ik garage inschakel is gebrek aan gereedschap (special tools of computerapparatuur, vor de rest lekker zelf doen.....anders zouden de auto's vrijwel onbetaalbaar zijn.
Zo wordt Land Rover rijden wel hartverzakkend duur
Re:Zo wordt Land Rover rijden wel hartverzakkend duur
Roger B. schrijft:
Dit geldt voor jou, maar voor de overgrote meerderheid van de Nederlanders geldt dat ze niet de tijd/ruimte/kennis hebben om zelf aan hun auto te sleutelen, en zijn dus aangewezen op de garage.
Marc
aangezien ik per uur minder bereken dan ik bij een garage betaal, laat staan wat ik overhou....ja....zelfs als het me meer tijd kost.
enige waarvoor ik garage inschakel is gebrek aan gereedschap (special tools of computerapparatuur, vor de rest lekker zelf doen.....anders zouden de auto's vrijwel onbetaalbaar zijn.
Dit geldt voor jou, maar voor de overgrote meerderheid van de Nederlanders geldt dat ze niet de tijd/ruimte/kennis hebben om zelf aan hun auto te sleutelen, en zijn dus aangewezen op de garage.
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
Re:Zo wordt Land Rover rijden wel hartverzakkend duur
Roger B. schrijft:
Duh! Moet je de tools en apparatuur wel mee nemen in je vergelijking. Die zitten ook in het uurtarief van je garage.
En ik vroeg niet wat jij rekent maar wat jij vindt dat jouw uren waard zijn. Das een klein verschil he ;)
aangezien ik per uur minder bereken dan ik bij een garage betaal, laat staan wat ik overhou....ja....zelfs als het me meer tijd kost.
enige waarvoor ik garage inschakel is gebrek aan gereedschap (special tools of computerapparatuur, vor de rest lekker zelf doen.....anders zouden de auto's vrijwel onbetaalbaar zijn.
Duh! Moet je de tools en apparatuur wel mee nemen in je vergelijking. Die zitten ook in het uurtarief van je garage.
En ik vroeg niet wat jij rekent maar wat jij vindt dat jouw uren waard zijn. Das een klein verschil he ;)
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Re:Zo wordt Land Rover rijden wel hartverzakkend duur
Je zegt eerst dat je het te veel geld vindt omdat je het waarschijnlijk zelf ook zou kunnen, daarna dat je het niet kunt omdat je de special tools niet hebt en nou zeg je dat er niets over zegt.
Hou je er wel rekening mee dat ik een Brabander ben? Ik heb soms behoefte aan duidelijke taal!
Hou je er wel rekening mee dat ik een Brabander ben? Ik heb soms behoefte aan duidelijke taal!
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re:Zo wordt Land Rover rijden wel hartverzakkend duur
voor de intellectueel minder bedeelden uut brabant die het zonder ondertitels niet begrijpen :laugh: :laugh: :laugh:
ik vind het zonde van het geld de auto naar een garage te brengen
ik moet heel soms toch naar een garage door gebrek aan tools
ik zeg niets over mensen die hun onderhoud/reparatie om welke reden dan ook wek bij een garage laten doen
ik vind het zonde van het geld de auto naar een garage te brengen
ik moet heel soms toch naar een garage door gebrek aan tools
ik zeg niets over mensen die hun onderhoud/reparatie om welke reden dan ook wek bij een garage laten doen
gone
Re:Zo wordt Land Rover rijden wel hartverzakkend duur
das pas duidelijk :laugh:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten