Hallo!
Ik ben met mijn LARO 88 serie II bezig aan het restaureren en ga deze ombouwen van een Truck cab naar een softtop. Ik wil uitsluitend kwaliteit onderdelen gebruiken. Benodigdheden zijn softtop, bankjes, stangenstelsel enz. waar kan ik de beste kwaliteit kopen?
Goede kwaliteit onderdelen
-
Nieck Jan Boschman
Re:Goede kwaliteit onderdelen
beugels ed is meest een pot nat, maar de softtop zelf, exmoor trim, is wel een van de betere..
B@rt
Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider
Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider
Ik heb onlangs een nieuwe zwarte softtop (90) gekocht bij Famous Four in UK; die komen volgens mij bij Allwheel Trim vandaan.
Hij was goedkoper dan die van Exmoor en bovendien uitgevoerd met "messing" gespen e.d. ipv kunststof. Ook de band waarmee de randen zijn afgezet lijkt wat mooier, maar dat is natuurlijk wel een kwestie van smaak.
Gerard
Hij was goedkoper dan die van Exmoor en bovendien uitgevoerd met "messing" gespen e.d. ipv kunststof. Ook de band waarmee de randen zijn afgezet lijkt wat mooier, maar dat is natuurlijk wel een kwestie van smaak.
Gerard
Even aanmelden bij de Britse Series Two club op het forum. Daar heb je liefhebbers van iedere soort restauratie en die kunnen je prima naar de juiste leveranciers sturen van de voor jou gewenste onderdelen.
Meen namelijk daar gelezen te hebbren dat er nog een andere leverancier van Soft-Tops was zonder flashy website maar met een betere kwaliteit.
http://www.series2club.info/forum/index.php
Meen namelijk daar gelezen te hebbren dat er nog een andere leverancier van Soft-Tops was zonder flashy website maar met een betere kwaliteit.
http://www.series2club.info/forum/index.php
Je kan ook eBay in de gaten houden. Daar worden veel onderdelen aangeboden door kleinere maar heel betrouwbare handelaren. Vanwege een op handen staand projectje (Series 1) zelf al enkele goede zaken gedaan. En zoals al gezegd: aanmelden op een S2 forum. Beter nog: lid worden voor een paar tientjes. Blad staat vol waardevolle info en adressen. Net als bij deze club.
B)
B)
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top