Absoluut off topic. Welke laptop
Re:Absoluut off topic. Welke laptop
Ik ga hier niet reageren. Mijn antwoord weet je toch wel... :silly: :laugh:
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
> www.titunet.nl <
ook een mooie optie is de onderstaande in verschillende uitvoeringen te kijgen
Asus Transformer Prime TF201
Asus Transformer Prime TF201
Alex / Grizzly
Nunc Aut Nunquam
http://www.lr-discovery.nl
Nunc Aut Nunquam
http://www.lr-discovery.nl
-
janwijbrand
VeeTee schrijft:
Helemaal mee eens: "dagelijkse" apps draai ik onder OS X, software development in een Linux virtual machine, en voor die enkele keer dat ik in windows moet zijn, ook in een virtual machine. Beste combi wat mij betreft.
hè? wat? zit ik hier over computers te praten? ik ga me mond spoelen...
Ik ga hier niet reageren. Mijn antwoord weet je toch wel... :silly: :laugh:
Helemaal mee eens: "dagelijkse" apps draai ik onder OS X, software development in een Linux virtual machine, en voor die enkele keer dat ik in windows moet zijn, ook in een virtual machine. Beste combi wat mij betreft.
hè? wat? zit ik hier over computers te praten? ik ga me mond spoelen...
-
Roger B.
jongens dat gezeik altijd over appeltjes ... Edward gaf toch al aan dat het een windwosmachine moet zijn omdat appel niet communiceert naar behoren met de bestaande windowsnetwerken waar de laptop gebruikt gaat worden
gone
Roger B. schrijft:
Roger, met ale respect maar dat is bullshit. Dat zei Edward niet, maar:
Dus "kan wel maar wordt niet ondersteund".
Er zijn talloze bedrijfsnetwerken waar gezamenlijk en broederlijk naast, door, en met elkaar Apple's en Windows werken. De IT afdeling levert dan waarschijnlijke goede ondersteuning voor beide platformen. Helaas ontbreekt het ook vaak aan ondersteuning omdat het nou eenmaal makkelijker is om maar één platform aan te bieden.
jongens dat gezeik altijd over appeltjes ... Edward gaf toch al aan dat het een windwosmachine moet zijn omdat appel niet communiceert naar behoren met de bestaande windowsnetwerken waar de laptop gebruikt gaat worden
Roger, met ale respect maar dat is bullshit. Dat zei Edward niet, maar:
Voor Ing moet er een nieuwe laptop komen en aangezien die moet 'praten' met de systemen van haar opdrachtgevers is een Windows machine het makkelijks. Mac kan wel maar wordt niet ondersteund.
Dus "kan wel maar wordt niet ondersteund".
Er zijn talloze bedrijfsnetwerken waar gezamenlijk en broederlijk naast, door, en met elkaar Apple's en Windows werken. De IT afdeling levert dan waarschijnlijke goede ondersteuning voor beide platformen. Helaas ontbreekt het ook vaak aan ondersteuning omdat het nou eenmaal makkelijker is om maar één platform aan te bieden.
Vincent
> www.titunet.nl <
> www.titunet.nl <
-
Roger B.
ja, en als je voor je werk bij de klant in het netwerk moet docken, zoals ingrid, en die klant met windows werkt, dan heb je dus voorkeur voor een windows laptop (wat Ed heel duidelijk aangaf...)
en dan draait het toch zoals altijd weer op appelgepush uit.... en alleen al doordat appelgebruikers menen elke windowsgebruiker er van te moeten overtuigen dat ie eigenlijk een fruitmachine wil, maakt mij dan weer anti appel (dat, en nogal wat programma's en interfaces die ik gebruik werken niet op een fruitmachine)
en dan draait het toch zoals altijd weer op appelgepush uit.... en alleen al doordat appelgebruikers menen elke windowsgebruiker er van te moeten overtuigen dat ie eigenlijk een fruitmachine wil, maakt mij dan weer anti appel (dat, en nogal wat programma's en interfaces die ik gebruik werken niet op een fruitmachine)
gone
- Thomas Td5
Roger B. schrijft:
Je kan tegenwoordig alles aan een Dell vervangen. Alleen aan een laptop sleutelen is vervelend. Die zijn niet zo gemaakt dat je alles kan vervangen. Dingen als processor eruit is een kl*te klus. Veel dingen zitten ook gesoldeerd op het moederboard, maar dat is bij alle laptops zo.
Maar zaken als geheugen, hardeschijf e.d. gaat heel makkelijk.
nadeel van dell is (of in elk geval was) dat onderdelen, als cdrom/dvd drive bijvoorbeeld, alleen bij dell te koop zijn en universeel spul niet past
Je kan tegenwoordig alles aan een Dell vervangen. Alleen aan een laptop sleutelen is vervelend. Die zijn niet zo gemaakt dat je alles kan vervangen. Dingen als processor eruit is een kl*te klus. Veel dingen zitten ook gesoldeerd op het moederboard, maar dat is bij alle laptops zo.
Maar zaken als geheugen, hardeschijf e.d. gaat heel makkelijk.
-
Roger B.
bij mijn inspiron was de hele dvd gelijk aan een universele...behalve de connector, de man die de nieuwe bracht en monteerde vertelde dat Dell dat met heel veel componenten deed, om te zorgen dat men bij vervangen van componenten terug naar dell moet
gone
- Thomas Td5
Roger B. schrijft:
Ik koop zelf uit de zakelijke lijn, daar kom ik die problemen niet tegen. DVD-RW drive bij mijn laptop is een standaard SATA aansluiting. Het enige is dat laptop formaat DVD drives niet bij elke computerwinkel te koop zijn.
Geheugen is gewoon SODIMM DDR3, harde schijf is ook SATA schijf en de aansluitingen op moederboard zijn mini PCI. Mijn laptop kan ik vrijwel compleet demonteren als ik wil.
bij mijn inspiron was de hele dvd gelijk aan een universele...behalve de connector, de man die de nieuwe bracht en monteerde vertelde dat Dell dat met heel veel componenten deed, om te zorgen dat men bij vervangen van componenten terug naar dell moet
Ik koop zelf uit de zakelijke lijn, daar kom ik die problemen niet tegen. DVD-RW drive bij mijn laptop is een standaard SATA aansluiting. Het enige is dat laptop formaat DVD drives niet bij elke computerwinkel te koop zijn.
Geheugen is gewoon SODIMM DDR3, harde schijf is ook SATA schijf en de aansluitingen op moederboard zijn mini PCI. Mijn laptop kan ik vrijwel compleet demonteren als ik wil.
-
Roger B.
destijds (2003) gewoon zakelijk gekocht geen idee of ie uit een zakelijke lijn kwam
gone