TomVooges schrijft:
Ik ben nog nooit een netwerk tegen gekomen waar je niet met een Apple op kon. Het probleem begint volgens mij pas bij software die echt alleen voor windows ontwikkeld is.
Appelgepush: gewoon mensen met een genotservaring die ze willen delen met de wereld. Net hippies. Of land rover rijders. :P
hier thuis, maar das niet apple probleem, maar gewoon meerdere computers... de windows 7 machines zijn niet zichtbaar vanaf alle computers, en de mac's niet vanaf alle windows machines (xp en 7) ;) :p nu weet ik wel dat daar oplossingen voor zijn, maar die ken ik niet en heb ik ook nooit gezocht
en ik ben landroverrijder, zelfs redelijk enthousiast, maar iemand een landrover opdringen... nee. Landrover moet je kiezen omdat je een landrover wil, niet omdat je "een" 4x4 wil kopen
een aantal jaren terug vroeg een vriend me wat voor defender hij moest kiezen, ik heb eerst gevraagd of ie een terreinwagen zocht, of een landrover... want iemand die niet echt een landrover wil moet je geen landrover aanpraten, daar komen alleen maar negatieve verhalen over landrover van in de wereld