tja, en dan rij je niet je spoor- of stuurstang krom omdat die heavyduty is......gaat er iets andrrs stuk omdat dat dan je zwakste schakel is......het stuurhuis? dan doe ik liever een keer voor een paar tientjes die stangen vervangen.
in twee jaar erg lomp terrein rijden met slechts die buis die origineel in de spoiler van de bumper zit als bescherming heeft nog geen noodzaak voor een nieuwe spoorstang gegeven......
veranderingen aan de disco
Re:veranderingen aan de disco
Hallo,
Hierbij een foto van de lier op de Disco hoop ik.
Groetjes
Marco
Hierbij een foto van de lier op de Disco hoop ik.
Groetjes
Marco
-
Roger B.
rij je je kentekenplaat zo niet aan gort in het terrein?
en een tip...spuit je ruitensproeier reservoir zwart, dan valt ie niet zo op onder de bumper ;) ;)
en een tip...spuit je ruitensproeier reservoir zwart, dan valt ie niet zo op onder de bumper ;) ;)
gone
Hallo,
Ruitensproeier resevoir zwart maken is een goed plan, zat ik ook aan te denken, had zelf de nummerplaat liefst boven het rollenvenster gezet, maar dit werd mij afgeraden ivm met de koeling motor.
Groetjes,
Marco
Ruitensproeier resevoir zwart maken is een goed plan, zat ik ook aan te denken, had zelf de nummerplaat liefst boven het rollenvenster gezet, maar dit werd mij afgeraden ivm met de koeling motor.
Groetjes,
Marco
-
Roger B.
gebruik je een HiJack? zoniet links (bestuurderszijde) naast het rollenvenster op de bumper?
gone
Bij de 130 hangt ie ook daar, afneembaar maar dat vergeet ik natuurlijk altijd. Gebeurt verbazend weinig mee. Lekker laten hangen.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
- Ray vd Velden
marko001 schrijft:
Ken nog wel een handig plaatsje voor het kenteken maar kost ook gelijk een kleine €320,=
zal nog wel een foto plaatsen...
Hallo,
Groetjes,
Marco
Ken nog wel een handig plaatsje voor het kenteken maar kost ook gelijk een kleine €320,=
zal nog wel een foto plaatsen...
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
Hallo,
Laat de plaat maar even hangen daar, vind het wel beter als hij gewoon in het midden hangt, alvast bedankt voor de reacties.
groetjes
Marco
Laat de plaat maar even hangen daar, vind het wel beter als hij gewoon in het midden hangt, alvast bedankt voor de reacties.
groetjes
Marco
- Ray vd Velden
marko001 schrijft:
Kijk deze oplossing.......mag niet maar er mag zoveel niet B)
Hallo,
groetjes
Marco
Kijk deze oplossing.......mag niet maar er mag zoveel niet B)
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
-
Landmarcs
marko001 schrijft:
Je kan ook overwegen de kabel voor een touw te vervangen en dus een glad venster ipv de rollen. Dan kan je de kentekenplaat makkelijk voor dit venster hangen (en alleen wegnemen als je moet (of vermoed te gaan) lieren.
Heb je een paar vliegen in een klap: liervenster is afgedekt, plaat hangt netjes, en je bent van die onvriendelijke rollen af.
Groeten MarcS
Hallo,
Groetjes,
Marco
Je kan ook overwegen de kabel voor een touw te vervangen en dus een glad venster ipv de rollen. Dan kan je de kentekenplaat makkelijk voor dit venster hangen (en alleen wegnemen als je moet (of vermoed te gaan) lieren.
Heb je een paar vliegen in een klap: liervenster is afgedekt, plaat hangt netjes, en je bent van die onvriendelijke rollen af.
Groeten MarcS