Aangezien ik nu toch wat meer evenementen wil gaan bezoeken en een tent niet mn ding is gebleken te zijn, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben opzoek gegaan naar een gebruikte sleurhutvoor achter de disco.
Aangezien ik helaas niet zelf de ruimte heb om er een te stallen ben ik nu eerst aan t rondkijken voor een plekje waar ik hem kwijt kan woon in ridderkerk bij rotterdam en denk aan een cirkel van pl min 60 km hierom heen voor stalling plek,heeft iemand een tip ??
stalling voor sleurhut tips?
Re:stalling voor sleurhut tips?
Als je vanaf de A16 van Dordrecht richting Rotterdam de afslag H.I. Ambacht neemt zit er eentje aan de rechter kant. En als je bovenaan die afslag links bij de stoplichten en bij de volgende stoplichten rechts gaat, zit er aan die weg nog eentje.
- Thomas Td5
Ik weet niet of je voornemens bent je sleurhut te verzekeren, maar let op dat in de stalling je gek genoeg geen aanspraak kan maken op de verzekering van je stalling. Als de boel in de hens gaat/onder loopt/leeg geroofd wordt krijg je geen cent van de stalling. Dit soort dingen moet de caravan eigenaar zelf verzekeren.
http://barendrecht.digicity.nl/Timmers_Caravan_Stalling_-495231017id.html is even snel gegoogled.. Mijn broertje heeft zijn vouwsleurhut gestald ergens in de hoekse waard, al een berichtje gestuurd..
Waar hebben jullie die knollenkar dan geparkeerd? Misschien wil Edward wel een uitneembare slaapunit voor dat ding fabriceren? Lekkere odeur om bij in slaap te vallen, net een hooiberg. Wacht, knollenkar gewoon volstouwen met hooi! Heerlijk!,
Waar hebben jullie die knollenkar dan geparkeerd? Misschien wil Edward wel een uitneembare slaapunit voor dat ding fabriceren? Lekkere odeur om bij in slaap te vallen, net een hooiberg. Wacht, knollenkar gewoon volstouwen met hooi! Heerlijk!,
Het was bij Dijkstra stalling op de Zinkweg, Oud-Beijerland. Ruim binnen de 60km, maar of het handig is voor jou..?
Bert Spronk
Zal idd eens in beijerland kijken is niet al te ver.
die paarden trailer is leuk bedacht ha ha hij staat bij de pensionstal in slierecht maar daar kan geen caravan staan alleen maar knollen spul
die paarden trailer is leuk bedacht ha ha hij staat bij de pensionstal in slierecht maar daar kan geen caravan staan alleen maar knollen spul
Bert Spronk schrijft:
Schoenmaker,Hogeweg 12 Ridderkerk, €55 per meter, per jaar.
Op de Langeweg/Rijksstraatweg van Zwijndrecht --> Rijssoord zijn er ook twee grote, en op de Kievitsweg in R'kerk toch ook?
gr. Gerard
Zal idd eens in beijerland kijken is niet al te ver.
Schoenmaker,Hogeweg 12 Ridderkerk, €55 per meter, per jaar.
Op de Langeweg/Rijksstraatweg van Zwijndrecht --> Rijssoord zijn er ook twee grote, en op de Kievitsweg in R'kerk toch ook?
gr. Gerard
-
Stefannobel
Ik heb zelf mij Land Rover nu gestald staan in Numansdorp mijn vader heeft zijn caravan staan.
Kijk even op www.carva.nl het is de grootste en volgen mij ook eebn van de goedkoopste caravanstalling van zuid nederland
Kijk even op www.carva.nl het is de grootste en volgen mij ook eebn van de goedkoopste caravanstalling van zuid nederland
-
Stefannobel
Nog even gecheckt het kost daar 62,50 per jaar !!! per strekkende meter en niet per m2
Ha die Bert,
Ik heb mijn evenementen-Holtkamper al 6 jaar bij een stalling in de buurt. Net voor een evenement haal ik hem even op om hem voor de deur te preparen of te vullen met spulletjes. Neem van mij aan dat dat praktischer is dan het in je wagen zetten, dan 50-60 km te moeten rijden (hoe verzin je die afstand eigenlijk) en er daar achter te komen dat je iets vergeten bent.... Of ga hem toch eerst halen? Hoe dan ook erg veel gedoe. Zal toch wel wat in de buurt zijn? De prijsindicatie van Stefan hierboven klopt: ik betaal 140 per jaar en kan hem ophalen wanneer ik wil.
Succes met je plannetje
Ik heb mijn evenementen-Holtkamper al 6 jaar bij een stalling in de buurt. Net voor een evenement haal ik hem even op om hem voor de deur te preparen of te vullen met spulletjes. Neem van mij aan dat dat praktischer is dan het in je wagen zetten, dan 50-60 km te moeten rijden (hoe verzin je die afstand eigenlijk) en er daar achter te komen dat je iets vergeten bent.... Of ga hem toch eerst halen? Hoe dan ook erg veel gedoe. Zal toch wel wat in de buurt zijn? De prijsindicatie van Stefan hierboven klopt: ik betaal 140 per jaar en kan hem ophalen wanneer ik wil.
Succes met je plannetje