Weer een Land Rover op de oprit
Re:Weer een Land Rover op de oprit
Omdat buiten Amsterdam de kogelvrijheid wat minder van belang is. Alle gees van de politie zijn gepantserd.
______________________________
iemand een architect nodig?
iemand een architect nodig?
Re:Weer een Land Rover op de oprit
Natürlich! Maar ik vind elke gee als een tank rijden.
______________________________
iemand een architect nodig?
iemand een architect nodig?
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re:Weer een Land Rover op de oprit
TomVooges schrijft:
mwah,,, bij een 500 brabus voel je dat logge niet meer zo erg ;)
Natürlich! Maar ik vind elke gee als een tank rijden.
mwah,,, bij een 500 brabus voel je dat logge niet meer zo erg ;)
gone
Re:Weer een Land Rover op de oprit
Die heb ik niet gereden, was een G-280 geloof ik.
Wel in een Smart Brabus mogen rijden, ook best lichtvoetig, als een hommeltje.
Wel in een Smart Brabus mogen rijden, ook best lichtvoetig, als een hommeltje.
______________________________
iemand een architect nodig?
iemand een architect nodig?
Re:Weer een Land Rover op de oprit
TomVooges schrijft:
Hmmmm, volgens mij zijn alle schietpartijen met meer dan 1 slachtoffer de laatste 10 jaar niet in Amsterdam gebeurd.....
De meeste " kogelwerende" auto's van de politie zijn overigens niet direct als zodanig te herkennen en dus " onopvallend".
Overigens rijden ze G's omdat dat in 1 aanbesteding met de KMAR is meegegaan (die weer het zelde (min of meer) wilde rijden als de Landmacht.
Omdat buiten Amsterdam de kogelvrijheid wat minder van belang is. Alle gees van de politie zijn gepantserd.
Hmmmm, volgens mij zijn alle schietpartijen met meer dan 1 slachtoffer de laatste 10 jaar niet in Amsterdam gebeurd.....
De meeste " kogelwerende" auto's van de politie zijn overigens niet direct als zodanig te herkennen en dus " onopvallend".
Overigens rijden ze G's omdat dat in 1 aanbesteding met de KMAR is meegegaan (die weer het zelde (min of meer) wilde rijden als de Landmacht.
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Re:Weer een Land Rover op de oprit
Even off topic, vanuit het Franse Centraal Massief.
Gefeliciteerd met aanwinst Roger, toppertje
Groetekes
Gefeliciteerd met aanwinst Roger, toppertje
Groetekes
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re:Weer een Land Rover op de oprit
;) OFFtopic?? jij bent de eerste in meerdere pagina's die ON topic gaat :lol:
thnx Stefan, Fijne voortzetting van de vakantie
thnx Stefan, Fijne voortzetting van de vakantie
gone
-
Anita_Leen
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 25 Sep 2008, 21:47
Re:Weer een Land Rover op de oprit
Super Roger, heel veel plezier ermee!!
-
Landmarcs
- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 09 Okt 2007, 20:59
- Locatie: Als het zo doorgaat, tzt aan zee
Re:Weer een Land Rover op de oprit
StefaN schrijft:
Wat ruimdenkend zou je kunnen zeggen "nog net de uitlopers van dat Centrale Massief" (in ieder geval nog maar gister), en wel min of meer OnTopic.
Vlgs de chauffeur (die in Frankrijk "conducteur" heet) was het geen echte tout-terrain, meer een tout-chemin. In militaire ogen niet geschikt voor het echte gooi en smijtwerk, te licht .... de man achter het stuur dacht ook dat de slechte afwerking kwam door de "deal" (ik hoop dat ik 'm uit de droom heb kunnen helpen).
Salutations MarcS
Even off topic, vanuit het Franse Centraal Massief.
Gefeliciteerd met aanwinst Roger, toppertje
Groetekes
Wat ruimdenkend zou je kunnen zeggen "nog net de uitlopers van dat Centrale Massief" (in ieder geval nog maar gister), en wel min of meer OnTopic.
Bijna recht-toe-recht-aan 1 op 1 uit de folder
Zelfs gewoon Keswick Green ipv frans leger-groen
Vlgs de chauffeur (die in Frankrijk "conducteur" heet) was het geen echte tout-terrain, meer een tout-chemin. In militaire ogen niet geschikt voor het echte gooi en smijtwerk, te licht .... de man achter het stuur dacht ook dat de slechte afwerking kwam door de "deal" (ik hoop dat ik 'm uit de droom heb kunnen helpen).
Salutations MarcS
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten