Ik ben kort op het forum geweest, maar enorm veel gelezen.
Iedereen en met name het beheer dank voor alle toewijding en info.
Zelf helaas te weinig kennis om actief te antwoorden, maar heb regelmatig gelezen in informatie en inspiratie opgedaan, waarvoor dank.
Nog enkele dagen en stopt het forum.
-
Landmarcs
Re: Nog enkele dagen en stopt het forum.
Redchilly schreef:Ik ben kort op het forum geweest, maar enorm veel gelezen.
Iedereen en met name het beheer dank voor alle toewijding en info.
Zelf helaas te weinig kennis om actief te antwoorden, maar heb regelmatig gelezen in informatie en inspiratie opgedaan, waarvoor dank.
We zijn er nog .... en mocht het alsnog stoppen, kijk dan eens bij de Laroprik.
Overigens helpen goede vragen bijna net zo goed als goede antwoorden: een goede vraag zet aan het denken en levert antwoorden op problemen die aan ander nog niet tegenkwam (of waar hij/zij nog niet aan dacht).
Het enige "minpuntje" van een goede vraag is dat je er als serieuze lezer de "kandidaten-ziekte" van kan krijgen, dwz dat waar ook aanstaande artsen wel eens last van hebben: het " heb ik dat ook ? " gevoel.
Groeten MarcS
PS Dankzij de vele gezondheidsprogramma's op de TV, en ook dankzij de veelheid aan al dan niet deugdelijke ziekte/gezondheids-sites, is de "kandidatenziekte" een wijdverbreid ziektebeeld. Huisartsen houden al die TV-programma's bij: dan weten ze met welke "epidemie" ze de weken erna worden geconfronteerd.
Re: Nog enkele dagen en stopt het forum.
Landmarcs schreef:kijk dan eens bij de Laroprik.
De bookmark had ik al staan, aanmelden gaan we straks zeker doen.
(Hopelijk kan ook de "overname/integratie" daarmee doorgang vinden)
Landmarcs schreef:Overigens helpen goede vragen bijna net zo goed als goede antwoorden
Daar heb ik hopelijk wel aan bijgedragen
Landmarcs schreef: "kandidaten-ziekte"
Die benaming kende ik nog niet, maar slaat de spijker op de kop voor te veel voorbeelden.
Staat nu als woord opgeslagen in mijn hoofd