Rob Dekker TC schreef:Geweldig verhaal. En zelfs mijn naam nog even laten vallen. Doet een ex. LR rijder weer goed![]()
![]()
Ik heb die Jack (gedemonteerd en verdeeld door de gehele OneTen Camper) bijna 30 jaar (!) mee gesjouwd. onder het mom van; Als je hem nodig heb, dan heb je het bij je![]()
Dus ik denk dat de Jack op de goed plek terecht gekomen is.
Van mijn kant ben ik blij dat de bereisde zwaargewicht bij mij terecht gekomen is.
Ik ben ook blij dat ik de les "beter mee verlegen als om verlegen" ter harte genomen heb.
Qua gedemonteerd heb ik vooralsnog alleen het voetje (met de vrolijke "splitpen") los weggeborgen. Door de penibele positie waarin ik verzeild geraakte kon ik alleen via de voordeuren bij mijn bagage en dus was ik blij dat ik niet naar allerlei losse delen moest zoeken (want die liggen gegarandeerd diep weg onder de meer alledaagse bagage.
Het enige waar ik nog eens naar wil kijken is een langere en lichtere zwengel-arm. Als er aluminium-buis bestaat van de juiste diameter dan zou dat in ieder geval iets gewicht schelen (wellicht het laatste stukje buis met een "insert" verstevigen).
Een iets langere buis maakt in ieder geval de bediening lichter.
Groeten MarcS