jbladel schreef:Ben van plan om naar de noordkaap te gaan rond februari (iemand nog een setje noordse winterbanden te leen?)
Je kunt beter proberen een setje spijkerbanden te huren in Zweden.
Groet,
Erik.
jbladel schreef:Ben van plan om naar de noordkaap te gaan rond februari (iemand nog een setje noordse winterbanden te leen?)
Erik Peters schreef:jbladel schreef:Ben van plan om naar de Noordkaap te gaan rond februari (iemand nog een setje noordse winterbanden te leen?)
Edward schreef:Chinese standkachel (het ding hing onder de auto )
jbladel schreef:Dit ‘luifel’ draadje raakt wel een beetje off-top, maar ‘when in Rome’
jbladel schreef:Ik zou die D2 gewoon inbouwen als je hem toch al hebt! Mooie van diesel kachels is natuurlijk dat de lucht die er uitkomt kurkdroog is. Ideaal om wat natte spullen mee te drogen dus!
Redchilly schreef:Snap ik daarvoor ook helemaal, maar deze zou in de auto komen onder de voorstoel, zo'n 50cm van mijn hoofdkussen.
Een premium merk gaf dan toch (wellicht onterecht) een beter gevoel voor onze situatie![]()
Erik Peters schreef:jbladel schreef:Ben van plan om naar de noordkaap te gaan rond februari (iemand nog een setje noordse winterbanden te leen?)
Groet,
Erik.
Redchilly schreef:Snap ik daarvoor ook helemaal, maar deze zou in de auto komen onder de voorstoel, zo'n 50cm van mijn hoofdkussen.
Een premium merk gaf dan toch (wellicht onterecht) een beter gevoel voor onze situatie![]()
Verder heb ik van spijkerbanden of ijsrijden geen verstand en hoop het in Noorwegen niet nodig te hebben
jbladel schreef:Erik Peters schreef:jbladel schreef:Ben van plan om naar de noordkaap te gaan rond februari (iemand nog een setje noordse winterbanden te leen?)
Je kunt beter proberen een setje spijkerbanden te huren in Zweden.Redchilly schreef:Verder heb ik van spijkerbanden of ijsrijden geen verstand en hoop het in Noorwegen niet nodig te hebben
Een verstandiger persoon dan ik zoekt de situatie waarin spijkerbanden handig zijn ook niet op
jbladel schreef:Ziet er goed uit! Richting het noorden toch? Dan lopen we elkaar net mis ben ik bang
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten