Als het niet zo triest was dan was de domheid nog een soort van humor ...
't Is me gister niet gelukt de band met de fietspomp op te pompen .... omdat de buurman graag zijn compressor wilde gebruiken.
Ik was al wel begonnen ... het is begonnen werk ... met wat geduld kom je er wel. Eerst denk je dat het nooit wat wordt, maar met wat geduld zie je ineens de band weer z'n oorspronkelijke vorm aannemen en dan begint de druk ook op te lopen.
Vandaag bleek er nog een tweede slachtoffer, een Mazda CX-5, ik kreeg al weer geen kans, dezelfde buurman met dezelfde compressor.
Overigens ook heel triest om met zo'n Mazda in de zelfde "hoek" te worden ingedeeld ... die Mazda gaat overigens morgen terug naar de lease-maatschappij, die Mazda heeft vast en zeker meer CO2 uitgehoest. Iedereen alhier kent mijn auto als de auto die meestal stilstaat (en hij is niet eens stuk) ... op de fiets kom je heel ver, en anders rijdt ik ook graag elektrisch (met de trein).
Groeten MarcS
PS Een inktjet-printer gebruiken met het huidige "klimaat" is net zo dom als de vlag op z'n kop* en/of een zakdoek aan de spiegel (ik weet wel een beter gebruik voor die zakdoek). * Als ze de vlag van Sleeswijk-Holstein nu op z'n kop hadden gehangen ... .