Beetje een teleurstellende dag op meerdere manieren.
De waterpas die ik heb zat een knikje in, dus nieuwe gekocht bij de Aldi (was daar in de aanbieding voor een setje van 3), maar had ook al een kleine degelijke gekocht eergisteren. Moet het hebben om de tegels opnieuw te leggen.
Bij het afhalen van een bestelling bleken de lijmklemmen niet op voorraad te zijn en duurt 3 tot 5 werkdagen.
Toolsidee heeft de opdracht aan dpdgroep gegeven twee dagen geleden en nu pas zojuist gesignaleerd door dpd en moet nog geheel verwerkt worden dus duurt ook weer 2 tot 3 dagen (drukte).
4 knie stukken die ik heb besteld zijn fout (eigen domme schuld) en kunnen niet aangesloten worden op de juiste maat drukslang (te klein en knijpt af)
Vandaag voor de Pilot een gesprek gehad met een jongen, maar deze is verschrikkelijk bang door zijn psychische problemen. Ik verwacht dan ook niet dat dit op korte termijn een succes gaat worden, maar er komen nog meer mensen op den duur. We hadden afgesproken op locatie en zijn toen even gaan wandelen en richting mijn huis gegaan, maar domweg de spullen in huis maakten hem al wat bang en hij wete niet hoe lang hij goed kan blijven functioneren onder druk, dus afgesproken om er 0 druk op te zetten en hij mag aangeven als hij een keer langs wil komen bij mijn huis of op locatie.
Verder nog een gesprek gehad met de woningstichting vanwege een woning die verbouwt moet worden voor een project, maar men is wat huiverig vanwege de staat van de woning en of deze geschikt is om mensen in te laten werken. De woning is al 5 jaar niet meer verhuurt en voldoet totaal niet meer aan de regels, ik zou de verbouwing aansturen voor mensen die niets te doen hebben (soort dagbesteding op hoger niveau) en leer/werk ervaring. De sleutel ligt nu bij iemand die de woning mag uitrekenen om te kijken of het geschikt is voor de doelstelling, en als zij akkoord gaat mag ik er in om te bekijken wat er verbouwt moet worden en of het kan voldoen aan de eisen (basis).
De lekkage van riolering die ik zou doen was eerst niet meer nodig omdat het opgelost leek te zijn, maar dat is dus niet zo en moet alsnog binnenkort.
Verder ben ik mij nog even rot geschrokken, de compressor bleek nog deels op druk te staan (van een test denk ik) en steek er een losse nippel in, dat was even spannend...
O ja, de ontvetterbak moet ook aangepast worden omdat deze niet mooi uitkomt (maar dat is niet heel erg).
Dit was de eerste dag dat alles wat maar even tegen kon zitten op 1 hoop kwam, hoop dan maar dat dit het ergste was

Enjoying my autism: Nil Volentibus Arduum.