Kosten tot nu zonder gereedschap maar wel alle verf, stroom en etc etc. 568 euro. Chill

Dit is vanuit een kale schuur gerekend. Nog nodig: bootlak, primer, bouten, schroeven, scharnieren en etc. Verwachting voor uitgave... 200 ongeveer?
Kosten compressor en aanverwanten: 286 euro. (Compressor kost nu weer 230... Was wel mazzel)
Heb ik een fout gemaakt tot nu toe in de kosten... Ja

Als ik een schroefje van 5 cent had besteld bij een bestelling dan scheelde dat 7 euro verzendkosten (kleine klote letters). Daar ging mijn raspatat met twee frikandel speciaal

Hoeveel geld heb ik ongeveer bespaard met goed zoeken en rekenen.... Ongeveer 200 euro tot nu toe

Het loont om te zoeken.
Dure uitgave wat niet nodig was maar voor mijn fancy must have was verf in kleur. Koste ongeveer 30 euro extra. Maar ik wou dat heel graag!!!! Voor mij was dat echt van belang.
Is er een twijfel punt in deze kleine verbouwing... ja, het plafond zit mij totaal niet lekker op dit moment en heb nog geen oplossing gezocht. Bladert ene hoop verf en delen die niet geverfd zijn.... Zit mij nog niet lekker. Ik zou dan goed moeten schuren en een ademde verf moeten hebben die tegen 60 graden kan.
Is er nog iets wat ik wil hebben maar nu te duur is.. Ja, ik wil heel graag nog een metalen werkblad hebben op de grote bank, maar dit is nu echt te duur.

Ik baal daarvan, maar het is echt niet redelijk in verhouding en kan het later nog doen. Ergens hou ik er wel bewust rekening mee (ondanks trillingen overdracht) dat de werkbank van 140cm nog verlaagt kan worden met een millimeter of iets. Dan kan ik later alsnog als ik een koopje kan vinden het aanpassen, maar voor nu is het echt veel te duur. Dit is een keuze die ik moest maken zodat er genoeg geld overblijft voor de rest.
Is er iets waarvan ik zeg dat ik het niet zelf kan doen... Ja, er zijn houtbewerkingen die ik niet zelf kan doen en waar ik niet het apparatuur voor hebt. Ik kan het niet aanschaffen omdat het te duur is of kansloos is om zelf te doen. Ik kan in ruw werken om de basis te maken, maar kan het niet afwerken en ben daar Edward hoe dan ook voor nodig.

Ik zou dit heel graag zelf willen doen, maar dat kan niet.
Enjoying my autism: Nil Volentibus Arduum.