Boven de kasten en lades ben ik wat extra ruimte nodig bij de bovenbalk. Ik kan dan in de toekomst hier de aansluitingen maken van perslucht en de gasslang(en). Eventueel bij de chemie kant een buis waar een trechter op kan voor weggieten van olie of iets. En bij de deur wil ik een brandblusser hebben op den duur (dingen zijn duur volgens mij).
Kan ik nog iets bedenken wat ik vergeet... Ik zat alleen nog te denken of ik genoeg gereedschap achterwand ga overhouden om eventueel tweed deuren onderin ook nog te bekleden daarmee. Ook al zou het maar zijn voor een handdoekje of iets. Of omdat ik een luchtslang of iets tijdelijk even kwijt moet tijdens het klussen.
Oww niet vergeten, de onderste stopcontacten bij de werkbank moeten ondersteboven.
Het enige wat nu overblijft is freeswerk wat ik niet zelf kan doen, maar daarvoor ga ik naar Edward.
Kartelrondje onder bovenkastje voor de papierrol in de kast.
Planken in de chemie kast wat diepen en afkorten voor een spuitbus rekje aan de binnen zijde van het deurtje. De rest is toch voor opslag van reserve of weinig gebruikte dingen. Anders schroef ik een balk vlakbij de deur en kom later weer in de knoei als ik het vergeet.
Aarde aansluiting op het werkblad (als er metaal komt) i.v.m. fijne electronica reparatie's.
F*ck, bijna vergeten dat alle stroomleidingen 8cm onder het plafond moeten komen (was een dikke blunder geweest als ik dat was vergeten!!!).
Poten lange kant aan de rechterblok 30cm verdiepen en tegels lager leggen. Voor de toekomst ivm modificatie. Als ik die poten tekort maak kom ik later in de knoei en moet dat nu direct doen. En dan pak ik twee gasflessen boven elkaar die ik later weer nodig kan zijn.
Onder de werkbank van 140cm kijken of ik daar twee laden kan krijgen voor zooi. Even kijken op dat moment wanneer ik het ga maken. FOUT het mag maar 1 lade zijn ivm het inzetstuk van de bankschroef en etc. Hij moet dan aan de rechterkant komen ivm stofzuiger linkerkant. Puur een troep lade voor papieren en etc.
Reflectie kappen van wietteelt op de kop tikken. (en anders even bij de politie vragen
Niet mijn portemonnaie openen, ding is straks van uienleer. ;)
Goed controleren of ik niet beter het laden en bakken systeem moet omdraaien, qua gewicht en efficiëntie kan het wel eens beter zijn. Goed bekijken op dat moment.
Werkbank (140cm) moet op wielen, als ik hem er uittrek kan ik 90 graden draaien en heb rondom 60cm, dit kan wel eens heel makkelijk zijn in de toekomst. Daarom moet het stroomwerk 8cm van het plafond af ivm stalen balken in de toekomst en ene takel. Dus ook niet vergeten dat ik die gaten voor de stalenboeken vast maak! Ander moet later de boel weer gedaan worden met een hoop ellende van muren breken en etc. Heb je alles lekker in de verf en mooi en moet je de boel weer slopen.