Hi,
Beetje maffe kop misschien, maar dit is precies wat met bezig houdt: waar is de LandRover 110 V8 County, die mijn (wijlen) vader heeft gehad.
Ik heb hier nog foto's (krijg ze ff niet geupload) van de LandRover en ik zie het kenteken, maar vreemd genoeg vind ik niks op het internet als ik dat kenteken invoer. Zelfs rechtstreeks bij RDW krijg ik geen informatie. Kenteken is RB-66-KV.
Als iemand weet of de auto is gedemonteerd of geëxporteerd, ik hoor het graag.
Groet,
Steven
waar is de 110 V8 (RB-66-KV) van m'n vader?
Re: waar is de 110 V8 (RB-66-KV) van m'n vader?
Hij is geëxporteerd of gesloopt, bij de RDW zijn er geen gegevens bekend inderdaad.
Range Rover Classic 1972 in de kleur Epsom Green
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
Misschien jaartallen, kleur, woonplaats etc even vermelden. Wie weet gaat er dan bij iemand een lampje branden.
Succes met je zoektocht.
Groet Ron
PS: Ik heb als het foto formaat te groot is deze wel eens naar me zelf toe gemaild, en op die manier het formaat verkleind.
Succes met je zoektocht.
Groet Ron
PS: Ik heb als het foto formaat te groot is deze wel eens naar me zelf toe gemaild, en op die manier het formaat verkleind.
110-Td5 X-tech 2006
deusjevo schreef:Hij is geëxporteerd of gesloopt, bij de RDW zijn er geen gegevens bekend inderdaad.
Of hij staat in de stalling of wordt gerestaureerd. Als je het kenteken op export zet kun je dat altijd weer activeren en vermijd je de schorsingskosten.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Landmarcs
Tja, 't is een beetje jammer dat de RDW niet ook aangeeft of en wanneer een auto is geëxporteerd of gesloopt.
Groeten MarcS
Groeten MarcS
Als hij geschorst is zou je info over dat betreffende kenteken toch gewoon op moeten kunnen vragen via https://ovi.rdw.nl/ ?
Mijn oude Kadett GT/E Coupé kenteken 73-MJ-47 is ook nog steeds oproepbaar via RDW en staat al geschorst sinds 1998.
Als een auto gesloopt of geëxporteerd is is niet meer bekend.
Dat je een kenteken ook op export kunt zetten en dan weer activeren zoals Edward aangeeft heb ik nooit geweten, dat is dan veel goedkoper en handiger dan een auto steeds elk jaar schorsen.
Mijn oude Kadett GT/E Coupé kenteken 73-MJ-47 is ook nog steeds oproepbaar via RDW en staat al geschorst sinds 1998.
Als een auto gesloopt of geëxporteerd is is niet meer bekend.
Dat je een kenteken ook op export kunt zetten en dan weer activeren zoals Edward aangeeft heb ik nooit geweten, dat is dan veel goedkoper en handiger dan een auto steeds elk jaar schorsen.
Of hij staat nu op 'grijs' kenteken, dan zijn de gegevens van het oude kenteken bij de rdw ook niet terug te vinden 
Gr. Rangie
Range Rover Evoque 2.2 sd4 prestige
'per aspera ad astra'
Range Rover Evoque 2.2 sd4 prestige
'per aspera ad astra'
deusjevo schreef:dat is dan veel goedkoper en handiger dan een auto steeds elk jaar schorsen.
Handiger niet per sé. Een geschorste auto ontschors je en ga je mee langs de apk. Een slapend kenteken of een kenteken dat op export staat moet je mee langs de Rdw voor schouwing. Dat is een grillig proces dat alle kanten op kan.
Edward van Vugt
Als het een eerlijke auto is hoef je toch niet veel meer te te vrezen dan met een ex geschorste auto een APK uit te laten voeren.
Met een samengestelde belastingvrije RR Classic zou ik wat voorzichtiger zijn....
Met een samengestelde belastingvrije RR Classic zou ik wat voorzichtiger zijn....
Via www.vwe.nl/ of is er vaak wat meer info op te vragen dan de RDW (rdw geeft bij uitvoer/ongeldig kenteken geen resultaat):
https://autorapport.finnik.nl/kenteken/ ... .vwe.nl%2F
Onder tabje historie staat kenteken ongeldig, zou betekenen of kenteken slapend (en nog bestaand voertuig) of gesloopt.
Wanneer de auto geexporteerd is, staat dat er daar bij.
https://autorapport.finnik.nl/kenteken/ ... .vwe.nl%2F
Onder tabje historie staat kenteken ongeldig, zou betekenen of kenteken slapend (en nog bestaand voertuig) of gesloopt.
Wanneer de auto geexporteerd is, staat dat er daar bij.
1987 Land Rover 90 V8
1964 Solex Oto
1986 Citroën 2CV6 Spécial Pick Up
2002 Audi A2 1.4i
2019 Stromer ST1X Ocean Blue
1964 Solex Oto
1986 Citroën 2CV6 Spécial Pick Up
2002 Audi A2 1.4i
2019 Stromer ST1X Ocean Blue