tim schreef:Een nanocom zal bij een garage in Mongolie mogelijk verondersteld worden als een extra sate bij de nasigoreng.
Tim, het lijkt mij ook onbegonnen werk om in Mongolië uit te leggen dat de Chinees-Indische keuken de meest typische "Hollandse" keuken is.
Op een zelfde manier is die Nanocom daar waarschijnlijk iets buitenaards.
Ik zie de winst in het feit dat je met een Nanocom + Td5 een heleboel zaken kan checken en uitsluiten voordat je naar die monteur stapt. Maar zo in Mongolië naar een willekeurige monteur stappen met de boodschap "hij is stuk" (als je al weet hoe je dat in met Mongools moet zeggen) is met welke auto dan ook niet echt een handige binnenkomer.
Als je weet wat er mogelijk stuk is, welke spare-parts je wellicht nodig hebt, omdat de auto via die Nanocom (of vergelijkbaar) je op het goede spoor zet, dan is de reparatie "gestamte pot".
Verder denk ik dat je moet hopen op een beetje geciviliseerde monteur, want anders is die 300Tdi ook teveel "haute cuisine".
Groeten MarcS
PS Zoals ik eerder al aangaf: Na de juiste voorbereiding hoeft er niet veel stuk te gaan.
Ik weet dat jij een meer "Afrikaanse" kijk hebt op die juiste voorbereiding, dan komt de "Afrikaanse" monteur in beeld.