Weet niet of het hier bestond maar ik mis een topic om algemene vragen etc te stellen.
Is het forum aan het uitsterven ben ik nog een van de weinige landrover rijders?
Zitten ze op een ander forum ?
Gr William
Kletshok
Re: Kletshok
Veel gebeurt tegenwoordig op Facebook bij de Prikkers en de Prikkersmarkt. Verder zijn daar ook een hoop merk en type specifieke groepen voor Defender, Discovery, Freelander, Serie, etc. Dus het is hier een beetje stil geworden idd.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
wilzun schreef:Weet niet of het hier bestond maar ik mis een topic om algemene vragen etc te stellen.
Is het forum aan het uitsterven ben ik nog een van de weinige landrover rijders?
Gr William
Daar is de "kroeg" toch voor?
-
Landmarcs
OttoVink schreef:wilzun schreef:Weet niet of het hier bestond maar ik mis een topic om algemene vragen etc te stellen.
Gr William
Daar is de "kroeg" toch voor?
Precies, geef je "Algemene vraag" een min of meer duidelijke "mnemonische" titel en lanceer je vraag in de "Kroeg".
Een topic zonder "mnemnonische" titel is jammer, daarmee raakt een topic veel sneller in de vergetelheid (net als al die boodschappen op facebook)
Groeten MarcS
Die pillen gebruik ik ook!
110-Td5 X-tech 2006
Denk dat veel mensen voor het "gemak" van Facebook kiezen. Balen want ik heb/wil geen Facebook.
Op andere forums waar ik bij zit is het gemak ook groter omdat je hier gebruik kunt maken van een app "Tapatalk". Hierdoor kun je dus ook alles vanaf je smartphone doen en melding ed krijgen. Ik merk dat de forums die het zijn gaan gebruiken weer meer interactie zijn gaan krijgen.
Misschien een idee voor hier?
Op andere forums waar ik bij zit is het gemak ook groter omdat je hier gebruik kunt maken van een app "Tapatalk". Hierdoor kun je dus ook alles vanaf je smartphone doen en melding ed krijgen. Ik merk dat de forums die het zijn gaan gebruiken weer meer interactie zijn gaan krijgen.
Misschien een idee voor hier?
Discovery 2 V8 4.0l - 2001
De discussie wel of geen Facebook kan mij niet boeien. Ik geef alleen aan dat dáár de actie is en als je een vraag hebt waar je snel en volledig antwoord op wilt is het daar.

Edward van Vugt