Dat is spotgoedkoop!
Wij zijn bij een restauratie meestal al meer dan dat bedrag alleen aan onderdelen kwijt, en dan hebben we ook nog scherpe inkoopprijzen!
En meestal doen we tussen de 300 en 600 uur over een restauratie.
Restauratie adressen.
Re: Restauratie adressen.
one-ten.nl schreef:Dat is spotgoedkoop!
Wij zijn bij een restauratie meestal al meer dan dat bedrag alleen aan onderdelen kwijt, en dan hebben we ook nog scherpe inkoopprijzen!
En meestal doen we tussen de 300 en 600 uur over een restauratie.
In het geval van William er van uit gaande dat motor, koppeling, bakken, assen en remmerij in orde zijn.
Voor een tatale restauratie incl blok ook zuigers etc versnellingsbak aandrijflijn interieur etc weet ik ook nog een adres die engelse oltimers restaureerd daar is de prijs 25.000 excl maar helaas is dat voor mij niet haalbaar.
wilzun schreef:Voor een tatale restauratie incl blok ook zuigers etc versnellingsbak aandrijflijn interieur etc weet ik ook nog een adres die engelse oltimers restaureerd daar is de prijs 25.000 excl maar helaas is dat voor mij niet haalbaar.
Dat is voor niemand haalbaar!
En dan niet in de zin van wel of niet kunnen betalen maar in de zin van dat uren, onderdelen, etc gewoon veel meer kosten dan 25K. Voor dat geld kun je een wagen oplappen, maar niet restaureren.
Ook bij de prijs van Otto ben ik heel benieuwd wat er dan exact wel en niet gedaan wordt want in 200uur kun je echt geen hele 110 aanpakken. De laatste die ik heb laten spuiten zat alleen al 60 uur in het body- en spuitwerk
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
wilzun schreef:Voor een tatale restauratie incl blok ook zuigers etc versnellingsbak aandrijflijn interieur etc weet ik ook nog een adres die engelse oltimers restaureerd daar is de prijs 25.000 excl maar helaas is dat voor mij niet haalbaar.
Is idd onmogelijk, 25.000,-weggegooid ben ik bang.
Edward schreef:wilzun schreef:Voor een tatale restauratie incl blok ook zuigers etc versnellingsbak aandrijflijn interieur etc weet ik ook nog een adres die engelse oltimers restaureerd daar is de prijs 25.000 excl maar helaas is dat voor mij niet haalbaar.
Dat is voor niemand haalbaar!![]()
![]()
En dan niet in de zin van wel of niet kunnen betalen maar in de zin van dat uren, onderdelen, etc gewoon veel meer kosten dan 25K. Voor dat geld kun je een wagen oplappen, maar niet restaureren.
Ook bij de prijs van Otto ben ik heel benieuwd wat er dan exact wel en niet gedaan wordt want in 200uur kun je echt geen hele 110 aanpakken. De laatste die ik heb laten spuiten zat alleen al 60 uur in het body- en spuitwerk
Schuren en spuiten 4000,- ex., uitgaande van strak plaatwerk.
OttoVink schreef:... uitgaande van strak plaatwerk.
bij een oude landrover?
groetjes, Fenna

kreukelzones eerst vervangen 
Hier bedoelde ik http://www.oldtimerrestorations-vondur.nl
Maar ze doen geen deel restauratie.
wilzun schreef:Hier bedoelde ik http://www.oldtimerrestorations-vondur.nl
Tja, meteen een uitgewoond en afgetrapt barrel er heen brengen lijkt mij, en door hen laten verkopen naar de USA voor 150.000,- of zo.