Edward schreef:....
Blijft een verbazend concept* voor mij dat iemand 8 gaten in z'n carrosserie boort 'ter bescherming'![]()
![]()
Het concept is vooral zo verbazend omdat het dan gaat om een "smeedijzeren sierhek" dat vervolgens hangt aan 4 boutjes (als het geen Parkertjes zijn) in het dunne alu-blik van het "spatbord".
Ik heb zelf een weinig opvallend deukje (van onbekende herkomst) in de ronding van het spatbord. Had er zo'n barbecue-rek voor mijn lampen gehangen dan was waarschijnlijk het hele spatbord uit model geraakt (hoe het deukje ontstaan is weet ik niet, maar ik weet wel dat het zeer beperkte draagvlak van de "beschermrekjes" weinig hoop geven, met een beetje pech wordt een en ander eerst ingedeukt, en daarna ook nog eens losgetrokken)
Als het allemaal keurig met blinkklinkmoeren is gedaan dan zou ik er een setje nette vlak-bolle boutjes in schroeven en de barbecue-rekjes voor de barbecue of anders als onderzetter gebruiken, zijn het kale gaten dan is er vast wel een fraai afdekdingetje te vinden om erin te lijmen.
- * Het enige waarbij ik met nog gaten en bescherming kan voorstellen zijn van die wing-top platen.
Jammer is dat die platen iha nogal grofstoffelijk zijn, en de "bescherming" in ieder geval de wingtop ruïneert
Groeten MarcS