nieuwe draad nav 'Ombouw TD5 - Rover 3.5 V8'

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Landmarcs

Re: nieuwe draad nav 'Ombouw TD5 - Rover 3.5 V8'

Berichtdoor Landmarcs » 05 Mar 2018, 18:23

Houston schreef:
dormos schreef:Tenzij je dat zuinige leven gebruikt om minder te hoeven werken, en zonder dure hobbies te leven.

Precies! Consumeren kost geld! Je kunt ook je inkomen verkleinen en zorgen dat je met minder toe kan!

Ik doe m'n best (niet te hard werken, niet teveel dure hobbies, en een reserve voor slechtere tijden) ... maar er is een goede kans dat straks mijn neven en nichten (of nog verder verwijderde erfgenamen) tzt een bende maken met het uitgespaarde ... (maar tegen die tijd zijn mijn zorgen sowieso passé defini).

Groeten MarcS

PS Zuinig omgaan met je spullen, en ze repareren als het even kan is uiteindelijk duurzamer (pas zag ik op Arte een programma over de geprogrammeerde veroudering van allerlei producten, iets dat al met gloeilampen een kleine eeuw geleden al begon, en als limiet een printer die gewoon software-matig "stuk" ging, na een ingeprogrammeerd aantal prints was ie "stuk").

Roger

Re: nieuwe draad nav 'Ombouw TD5 - Rover 3.5 V8'

Berichtdoor Roger » 05 Mar 2018, 18:38

yep.
ik doe hetzelfde.
heb geen kinderen, ex vrouw, etc etc en ben naar een erg goedkope streek geëmigreerd.
ik heb niet veel wensen en verdien minder dan een bedelaar onder een brug, maar leef relaxed en werk als ik weer wat geld nodig heb, en recycle to the max.

haat dus ook the programmed death of veel van onze goederen die je nu koopt.
te triest voor woorden, zeker omdat we de derde wereldlanden met de , veelal zwaar giftige bagger opschepen.

ik probeer rijk te leven en arm te sterven, mijn eigen programmed death zeg maar. :D

maar goed, heb al geen idee meer waar de topic over ging dus ben in ernstige mate schuldig aan de programmed death of de gestelde vraag ben ik bang.
Life's a journey, not a destination.

Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat

Terug naar “Kroeg”