Wie kan mij wat uitleggen over het volgende:
De auto privé rijden en toch als bedrijfsauto geregistreerd hebben. ik ben begonnen als zzp maar maak net genoeg uren om aan alle voordelen van de belastingdienst te voldoen
Is er iemand die mij kan helpen aan de volgende info
moet de landrover een bepaalt jaartal hebben en hoe moet ik de landrover dan registreren.
en wat moet ik opgeven aan de belastingdienst
Groet Bert
een defender 130 aanschaffen
Re: een defender 130 aanschaffen
https://www.zzp-nederland.nl/kennisbank ... s-kenteken
en anders gewoon de belastingdienst bellen?
Groet Ron
en anders gewoon de belastingdienst bellen?
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Als jij ingeschreven staat bij de kvk en de auto minimaal 10% voor de zaak gebruikt, mag je voor de wegenbelasting volgens het grijs kenteken tarief rijden.
Wanneer je m op je naam zet, krijg je vanzelf bericht. (En kun je uiteraard daarop reageren, als je dat wil)
Of je m al dan niet ‘op de zaak’ zet en kosten aftrekt en bijtelling betaalt, staat daar los van.
Wanneer je m op je naam zet, krijg je vanzelf bericht. (En kun je uiteraard daarop reageren, als je dat wil)
Of je m al dan niet ‘op de zaak’ zet en kosten aftrekt en bijtelling betaalt, staat daar los van.
Contribute to the scenery; drive a Land Rover!
-
Roger B.
let wel op dat ie ten alle tijde aan de inrichtingseisen voor grijs kenteken moet voldoen (zie diverse topics hier daarover)
in het kort,
laadbak / achteras aanpassing ivm 40% voor de achteras
geen huif, losse hardtop etc tenzij met 130cm binnenhoogte
schuifraam achter in cabine mag niet open kunnen
in het kort,
laadbak / achteras aanpassing ivm 40% voor de achteras
geen huif, losse hardtop etc tenzij met 130cm binnenhoogte
schuifraam achter in cabine mag niet open kunnen
gone
-
Bert Kesimaat
Bedankt voor de hulp.
alleen nog een vraagje: wat moet ik dan doen bij de overschrijving van de landrover op naam?
groet Bert Kesimaat