Wat zal ik daar nou eens op zeggen;
Deze ronde kies ik voor laat maar..
Doet mij maar een Colin Archer(achige), 40 ft ofzo en pakweg 3 meter diepgang, en jij mag al mijn makitas's hebben, dan neem ik de zondvloet
tim schreef:Tsja..
tim schreef:Soms sta je nergens meer van te kijken, pakweg 2 maanden terug een 3 delige Altrex schuifladder van een krappe 30 kilo en grofweg 4/4.50 meter lang doodleuk uit mijn tuin gejat, effe over een schutting van 2.30 meter hoog gewipt.
allard schreef:Off topic, maar dat zijn we toch al:tim schreef:Soms sta je nergens meer van te kijken, pakweg 2 maanden terug een 3 delige Altrex schuifladder van een krappe 30 kilo en grofweg 4/4.50 meter lang doodleuk uit mijn tuin gejat, effe over een schutting van 2.30 meter hoog gewipt.
Je had een ladder in je tuin liggen? Kweeniehoor...?
Is jouw keuze natuurlijk, maar ik zou niet raar opkijken als ze straks door het openstaande badkamerraampje naar binnen zijn geklommen en de boel hebben meegenomen.
Misschien is het maar goed dat ze alleen de ladder meegenomen hebben...
(Maar evengoed vind ik dat iedereen van andermans spullen moet afblijven, dat spreekt voor zich)
Edward schreef:Het gaat er ook niet om dat je zooi ín huis of schuur niet gejat zou kunnen worden....![]()
Tis nel te moeilijk maar voor Marc zal ik het ffe uitleggen...... In je auto zijn spullen onverzekerbaar, in huis of schuur vallen ze onder de inboedel en krijg je iig nog wat van de verzekering.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten