Wellicht een vreemd verzoek, maar ik doe toch een poging.
Op het Landgoed Maarsbergen organiseert men al jaren een internationaal paardenevent.
Nu heeft men bij de dressuur juryplaatsen nodig, die minstens 50 cm hoog zijn. Daarom wordt er gedacht aan 6 Defenders op rij bij de dressuurringen. Het evenement (althans het dressuurgedeelte) vindt plaats op donderdag 29 en vrijdag 30 juni as. in Maarsbergen.
Bent u bereid uw Defender voor 2 dagen uit te lenen, niet om mee te laten rijden, maar als jury locatie (stilstaand dus), het zou een geweldig fraai gezicht zijn 6 Defenders op rij bij een mooi paardenevent in een prachtige landelijke omgeving. Als tegenprestatie ontvangt u een aantal consumptiebonnen om die tijdens dat weekend op het International Horse Trials event te kunnen besteden, terwijl u kunt genieten van dressuur, springconcours en cross country.
Concreet wilt en hebt u een mogelijkheid van het uitlenen van een LR Defender voor
https://maarsbergenhorsetrials.nl/evene ... se-trials/
Hoor graag van u. Tim op ten Noort, 06-23714689.
Uitleen van Defenders
Re: Uitleen van Defenders
idee??.....

via RoPa run....

via RoPa run....
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
-
Roger B.
tja, dat vraag ik me dan ook gelijk af...... gaat dat jurylid met een klapstoel op de motorkap zitten? of op het dak? (wordt nergens om roofrack gevraagd
)
gone
-
Landmarcs
Dag Tim,
Ik snap het ook niet helemaal, dwz: ik snap best dat een rijtje Defenders een leuk gezicht is, maar hoe dat met de jurering samen gaat ?
Jammer overigens dat ik er (waarschijnlijk) juist dan niet ben, Maarsbergen is bijna onze achtertuin, en bovendien was mijn vader er "kind aan huis".
Groeten MarcS
Ik snap het ook niet helemaal, dwz: ik snap best dat een rijtje Defenders een leuk gezicht is, maar hoe dat met de jurering samen gaat ?
Jammer overigens dat ik er (waarschijnlijk) juist dan niet ben, Maarsbergen is bijna onze achtertuin, en bovendien was mijn vader er "kind aan huis".
Groeten MarcS
Laatst gewijzigd door Landmarcs op 08 Jun 2017, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
... en een vraag van (hoogstwaarschijnlijk) iemand die zelf geen Defender bezit - ik betwijfel of er ook maar iemand zijn Defender 2 dagen uitleent voor 'n paar consumptiebonnen... 
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
VeeTee schreef:... en een vraag van (hoogstwaarschijnlijk) iemand die zelf geen Defender bezit - ik betwijfel of er ook maar iemand zijn Defender 2 dagen uitleent voor 'n paar consumptiebonnen...
Heb hem wel voor minder uitgeleend
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
maar aan een (vast niet non-profit) organisatie waar je geen binding mee hebt, voor, nog dubieus gebruik als bordes met alle mogelijke schade van dien?
gone
-
Landmarcs
Roger B. schreef:maar aan een (vast niet non-profit) organisatie waar je geen binding mee hebt, voor, nog dubieus gebruik als bordes met alle mogelijke schade van dien?
Ik kom er in ieder geval niet eerder voor terug ... maar er zijn beslist ook fanatieke paardenliefhebbers met een LandRover.
Misschien is er zelfs sprake van een bovengemiddeld percentage paardenliefhebbers
Maybe shocking voor de echt eenkennigen, maar er zijn ook LandRover-types met een hobby ernaast.
Groeten MarcS