Waterrover schreef:Landmarcs schreef:hnb1965 schreef:Waarom mogen ..... etc, etc wel om de zoveel tijd hun prijzen verhogen en Landrover niet?
Precies .... en als LandRover het niet doet, dan zijn er zat die zelf hun LandRover verhogen (of die denken dat hun LandRover in waarde stijgt door er van alles aan en op te schroeven, plakken etc.)![]()
Groeten MarcS
PS Een LandRover wordt alleen meer waard als LandRover zelf de productie (om economische redenen) stopt
Met deze stelling vraag ik mij of de waarde van een Santana is gestegen nadat de productie gestopt is? Er zijn wel meer merken gestopt met de productie, dat het merk bv een specifiek model, dan meer waard zou worden, is niet in alle gevallen zo.
Klopt, maar in dit geval wordt het waar het de Defender betreft wel ondersteund door de "dagprijzen".
En Rob S. meldde dat de Freelander 2 ook al last had van koopkoorts.
In het algemeen wordt de waarde alleen van de meer "iconische" beter na het staken van de productie.
Meestal komt er na het staken van het ene model vanzelf een nieuwe en vaak betere opvolger en dan is de oude snel vergeten.
Groeten MarcS
PS Hoe het staat met de waarde van de Santana's weet ik niet, ik weet wel dat er in Spanje nog opvallend veel van rondrijden.