Floris zal zelf wel de aanvullende info geven.
Ghana
Re: Ghana
- Zat een enkel fototje via de privemail naar Marc te sturen van de opknapbeurt van m'n 110, en kwam toevallig deze foto's van me tegen op de comp., zodoende even-
Afijn, foto's geschoten van de afgelopen zomer in Accra, de hoofdstad van Ghana.
Accra kent een bescheiden snelwegenstelsel, ws het enige van het hele land.Al dan niet gezien het wagenpark in/van het land zijn takeldiensten aldaar wel noodzakelijk, to put it voorzichtig..
Als westerling kijk je toch wel een beetje je ogen uit waarmee men rijdt, de inkopper; alles wat wij dumpen in het westen komt daar weer bovendrijven.
Van auto's tot televisies und so weiter.
Anyway, op een centraal kruispunt deze brigade gespot, uitgestapt, fototjes gemaakt en een praatje met de jongens gemaakt.
Vrijwel allemaal 110 dcpu en pu's.En allemaal 2.5 NA blokjes erin.De takel in de achterbak met een paar draadeindes door de bodem vastgemaakt, aangevuld met zakken cement voor extra " borging".
Prachtig gezicht!
Afijn, foto's geschoten van de afgelopen zomer in Accra, de hoofdstad van Ghana.
Accra kent een bescheiden snelwegenstelsel, ws het enige van het hele land.Al dan niet gezien het wagenpark in/van het land zijn takeldiensten aldaar wel noodzakelijk, to put it voorzichtig..
Als westerling kijk je toch wel een beetje je ogen uit waarmee men rijdt, de inkopper; alles wat wij dumpen in het westen komt daar weer bovendrijven.
Van auto's tot televisies und so weiter.
Anyway, op een centraal kruispunt deze brigade gespot, uitgestapt, fototjes gemaakt en een praatje met de jongens gemaakt.
Vrijwel allemaal 110 dcpu en pu's.En allemaal 2.5 NA blokjes erin.De takel in de achterbak met een paar draadeindes door de bodem vastgemaakt, aangevuld met zakken cement voor extra " borging".
Prachtig gezicht!
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re: Ghana
Grappig om te zien dat de bandenmaat van de voorste banden van die voorste groene op de tweede foto totaal afwijkt van de achterband. Kennelijk maakt dat dus ook niet overdreven veel uit...
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
-
Landmarcs
- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 09 Okt 2007, 20:59
- Locatie: Als het zo doorgaat, tzt aan zee
Re: Ghana
Coen83 schreef:Grappig om te zien dat de bandenmaat van de voorste banden van die voorste groene op de tweede foto totaal afwijkt van de achterband. Kennelijk maakt dat dus ook niet overdreven veel uit...
Ik heb nog even ingezoomed op de grote bestanden die Floris-Tim mij stuurde en ook bij de twee helder-blauwe LandRovers (en ook onder de LandRovers op de andere foto) lijkt voor een kleinere bandenmaat gemonteerd. Als je niet teveel en niet te hard rijdt geeft dat het middendifferentieel alleen net iets meer te doen -- met difflock op een losse ondergrond geeft het vlgs mij een beroerd weggedrag.
De achterste helder-blauwe heeft dan ook "NEVER LOSE HOPE" op zijn voorruit staan ... "never lose traction" is kennelijk minder een probleem.
Groeten MarcS
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten