Roger B. schreef:Bustent achter de auto en in de auto pitten![]()
D'r is toevallig net een leuk probeer bustentje als "Rovertje" beschikbaar.
Groeten MarcS
Roger B. schreef:Bustent achter de auto en in de auto pitten![]()
Landmarcs schreef:Roger B. schreef:Bustent achter de auto en in de auto pitten![]()
D'r is toevallig net een leuk probeer bustentje als "Rovertje" beschikbaar.
Groeten MarcS
tim schreef:....
Ook nog naar de zgn De Waard tenten zitten kijken, naar het schijnt toch wel minimaal een top 3 sotospeek tent, ....
Landmarcs schreef:Peu schreef:Na jaren met de motor te hebben gekloot met te kleine (natte) tentjes nu een heuse Autohome Columbus! Duur, dat wel. Maar is zelfs met regen appeltje-eitje open en dicht te klappen. 1 minuut! Geen gekloot met leeg lopende matjes die je ook elke dag weer moet oppompen en leegdrukken. Geen goor grondzeil meer. Geen kou en nattigheid meer en standaard led verlichting in de kamer. 2 Urinags mee naar boven en je kunt het heeeel lang volhouden boven![]()
Het is als het gaat om elcheapo daktent wel offtopic, ik weet het maar zelf ben ik erachter dat goedkoop vaak duurkoop is. Een daktent huren en dan de huurprijs terug krijgen schiet niet op,...heb je een dure 2e hands is mijn mening....
Wij hebben ons lang voorbereid voordat we tot deze aankoop kwamen...
Tja, ik lees daar tussen de regels dat je jaren lang gekloot hebt met klote-tentjes, dingen als gore grondzeilen ken ik niet en dat terwijl ik al meer dan een half mensenleven kampeer, en dat niet alleen, ik kampeer ook nog steeds met de "oer-motor" nl de fiets. O ja, als het dan geen klote tentjes geweest zijn dan heb je je laten afschepen met klote kampeerplekjes ....
WIJ KAMPEREN OOK MET SLECHT WEER....DAN HEB JE DUS BLUBBER
Als je met de LandRover gaat hoef je geen matrasjes leeg te drukken/op te pompen (gewoon plat of dubbelgevouwen mee inpakken). PAST SOWIESO NIET IN DE AUTO
En als je met de LandRover gaat kan je ook nog eens een iets ruimere tent kiezen (of zoals ik onderweg graag doe: in de auto slapen). IN DE AUTO SLAPEN GAAT NIET EN AL HELEMAAL NIET MET 2 PERSONEN ÉN BAGAGE...
Blijft staan dat een echt mooi en netjes afgewerkt kwaliteitstentje gauw buiten de elCheapo categorie valt (en zelfs op de meest luxe tentjes kan je nog weer op- of aanmerkingen hebben - zelf meneer Hilleberg is soms onhandig), echter tegenwoordig kan je ook een redelijk betrouwbaar tentje vinden voor weinig (dwz in de prijsklasse van 1 a 2 hotel-overnachtingen).HILLEBERG ZIE IK ALTIJD ALS EEN VAATSDOEK STAAN NA EEN REGENBUITJE. HEB ZELF EEN FJALLRAVEN AKKA3, DIE STAAT ALS EEN TROMMEL EN BLIJFT OOK STRAK. ECHTER MET 2 PERSONEN ALS JE OP TWEE MOTOREN BENT TE KLEIN OM TIJDENS REGEN ALLES BINNEN TE BERGEN. WEL EN SUPER TOP TENT VOOR HALF HET GELD VAN EEN HILLE. OOK ALS 1GEHEEL OP EN AF TE PRIKKEN!!
IK BEN JONG GENOEG OM EEN LADDERTJE OP TE GAAN EN HEERLIJK LUXE TE SLAPEN,...HAHAHAHAHHAHA
Groeten MarcS
Landmarcs+PEU schreef:Peu schreef:Na jaren met de motor te hebben gekloot met te kleine (natte) tentjes nu een heuse Autohome Columbus! Duur, dat wel. Maar is zelfs met regen appeltje-eitje open en dicht te klappen. 1 minuut! Geen gekloot met leeg lopende matjes die je ook elke dag weer moet oppompen en leegdrukken. Geen goor grondzeil meer. Geen kou en nattigheid meer en standaard led verlichting in de kamer. 2 Urinags mee naar boven en je kunt het heeeel lang volhouden boven![]()
Het is als het gaat om elcheapo daktent wel offtopic, ik weet het maar zelf ben ik erachter dat goedkoop vaak duurkoop is. Een daktent huren en dan de huurprijs terug krijgen schiet niet op,...heb je een dure 2e hands is mijn mening....
Wij hebben ons lang voorbereid voordat we tot deze aankoop kwamen...
Tja, ik lees daar tussen de regels dat je jaren lang gekloot hebt met klote-tentjes, dingen als gore grondzeilen ken ik niet en dat terwijl ik al meer dan een half mensenleven kampeer, en dat niet alleen, ik kampeer ook nog steeds met de "oer-motor" nl de fiets. O ja, als het dan geen klote tentjes geweest zijn dan heb je je laten afschepen met klote kampeerplekjes ....
WIJ KAMPEREN OOK MET SLECHT WEER....DAN HEB JE DUS BLUBBER
Als je met de LandRover gaat hoef je geen matrasjes leeg te drukken/op te pompen (gewoon plat of dubbelgevouwen mee inpakken). PAST SOWIESO NIET IN DE AUTO
En als je met de LandRover gaat kan je ook nog eens een iets ruimere tent kiezen (of zoals ik onderweg graag doe: in de auto slapen). IN DE AUTO SLAPEN GAAT NIET EN AL HELEMAAL NIET MET 2 PERSONEN ÉN BAGAGE...
Blijft staan dat een echt mooi en netjes afgewerkt kwaliteitstentje gauw buiten de elCheapo categorie valt (en zelfs op de meest luxe tentjes kan je nog weer op- of aanmerkingen hebben - zelf meneer Hilleberg is soms onhandig), echter tegenwoordig kan je ook een redelijk betrouwbaar tentje vinden voor weinig (dwz in de prijsklasse van 1 a 2 hotel-overnachtingen).HILLEBERG ZIE IK ALTIJD ALS EEN VAATSDOEK STAAN NA EEN REGENBUITJE. HEB ZELF EEN FJALLRAVEN AKKA3, DIE STAAT ALS EEN TROMMEL EN BLIJFT OOK STRAK. ECHTER MET 2 PERSONEN ALS JE OP TWEE MOTOREN BENT TE KLEIN OM TIJDENS REGEN ALLES BINNEN TE BERGEN. WEL EN SUPER TOP TENT VOOR HALF HET GELD VAN EEN HILLE. OOK ALS 1GEHEEL OP EN AF TE PRIKKEN!!
IK BEN JONG GENOEG OM EEN LADDERTJE OP TE GAAN EN HEERLIJK LUXE TE SLAPEN,...HAHAHAHAHHAHA
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten