Rijden over wadden
Re: Rijden over wadden
Als de LRCT hier in Westerwolde mag komen sturen mag ik ook best daar m'n carterpan schoonspoelen op het wad!

Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
VeeTee schreef:ppw schreef:maar geloof dat je alleen op Terschelling mag rijden, wel prijzig! kunt voor dat geld beter met de boot naar UK gaan
€31,60 voor ontheffing voor 5 maanden duur? Valt toch wel mee!Peu schreef:Voor Terschelling moet je en ontheffing hebben en volgens mij ook lid zijn van de LRCT...? Dat laatste lukt zeker niet
En je hoeft geen lid te zijn van de LRCT, alleen vinden de eilanders het minder als "men van de wal" ook op het strand komt rijden...
Ontheffing is gewoon te krijgen, per mail, per post of aan de balie gemeentehuis... Alleen ff wachten, het mag alleen tussen 31-10 en 1-4...
(Niet dat ik zelf op het strand van Terschelling rij, maar "geloof" en "volgens mij"... De eerste-de-beste google op "ontheffing strandrijden terschelling" levert gewoon echte info...)
Ik heb het over de boot ernaar toe;
http://m.rederij-doeksen.nl/#pages/699
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
De ontheffing voor strandrijden op Terschelling is van 1 oktober tot 1 april. Dat gaat hem dus voor nu niet worden, want ik heb niet veel zin om tot het najaar te moeten wachten. Weet iemand of het mogelijk is om in de buurt van de wadden of in Friesland off road te rijden? Dus niet op de wadden, maar daar wel vlakbij? Wat is een mooie route?
Robin, dat antwoord ga je hier niet krijgen of mss per PB. Dit ondanks dat wat ik offroad noem in NL gewoon "openbare weg is". In die regio weet ik eigenlijk niks helaas...RobinK schreef:De ontheffing voor strandrijden op Terschelling is van 1 oktober tot 1 april. Dat gaat hem dus voor nu niet worden, want ik heb niet veel zin om tot het najaar te moeten wachten. Weet iemand of het mogelijk is om in de buurt van de wadden of in Friesland off road te rijden? Dus niet op de wadden, maar daar wel vlakbij? Wat is een mooie route?
Failing to prepare is preparing to fail!