Links en rechts schaduw ... en als het regent kan je zowel links als rechts droog naar de voordeuren.
Groeten MarcS
Landmarcs schreef: en als het regent kan je zowel links als rechts droog naar de voordeuren
Ron63 schreef:Bij een 110 zou ik ook voor links gaan, mocht je ook zo'n kookplank aan de achterdeur monteren blijft alles goed bereikbaar.
JanTD5 schreef:Landmarcs schreef: en als het regent kan je zowel links als rechts droog naar de voordeuren
Tja, vraag niet hoe, de deuren kunnen amper nog open en hoeken anders alsnog in luifel/ tunnel/ wat het ook maar mag zijn![]()
JanTD5 schreef:Heb dus wel een roofrack anders krijg ik alles niet mee voor ons en de kids.
Snap,je punt wel Marc, heb ook lang tegen zo'n vaste luifel aan gehikt, best duur voor wat je krijgt. Lange tijd met een tarpje gedaan. Maar afgelopen september met fam kampeer weekend regende het in de ochtend, dus vlug provisorisch tarpje gespannen alleen is die weer langer dan het roofrack, je bent dus zo lachend een minut of 20 bezig om het een beetje knap te hebben.
Heb nu dus onderstaande,
beetje foute auto, onze tent kan er dan mooi tegen aan zodat we een soort verlende luifel hebben. En het staat iets vlugger
Landmarcs schreef:Voor vlot onderweg denk ik nu nog aan een vissersparaplu, gewoon voor boven de achterdeur, zo'n vissersding is zo achterlijk groot dat je de stok bij het scharnier kan vastknopen en dan de hele deuropening droog houdt. (Als iemand iets beters weet hoor ik dat graag.)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten