zomerrit 2014 - LIMOUSIN
- Chrsitiaan
zomerrit 2014 - LIMOUSIN
=
Laatst gewijzigd door Chrsitiaan op 12 Mei 2016, 12:55, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Landmarcs
Re: Raaên zomerrit 2014 - LIMOUSIN
Tja, er is heel veel Frankrijk, en dus heel veel waar je ongestoord platte-land (een echt N-Nederlands woord) tegenkomt.
Groeten MarcS
Groeten MarcS
wow!! mooie trip!!!! wou dat ik zulke vrienden had
maar nobody has a Land Rover of een 4x4
zou graag eens meegaan!
zou graag eens meegaan!
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
-
Landmarcs
ppw schreef:.... wou dat ik zulke vrienden had![]()
.....
Dan ga je toch lekker met "nobody" op pad. Nobody spreekt je tegen, rijdt vlotter (of zich vast) en ook "nobody" om los te trekken.
Kortom: samen met nobody is het wellicht alleen maar een grotere uitdaging.
( o ja, een nadeeltje: niemand kookt zo slecht als nobody, dus lekker eten blijft iets waar je zelf wat voor moet doen ... )
Groeten MarcS
PS Op weg naar de Picos kampeerde ik bijv lekker aan de Seine-oever, en ergens in het niks tussen Cognac en Bordeaux (incl nachtzwaluw), en ergens op de hellingen van de Rhune in de Baskische Pyreneeën ... soms even zoeken, maar steeds weer nobody op die leuke plekjes. Op de terugweg net zo iets, en weer nobody ....
-
Roger B.
weer een prachtig verslag en fotos van een zo te zien weer prachtige rit. Bedankt weer Christiaan
gone
mooi hè die Limousin.
mooie plaatjes.
mooie plaatjes.
Life's a journey, not a destination.
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Ziet er geweldig uit! Sta reserve voor een rit met engelse vrienden voor de pyreneen begin oktober, als dat niks wordt zou ik deze graag eens rijden met de D3.
- Chrsitiaan
ppw schreef:wow!! mooie trip!!!! wou dat ik zulke vrienden had![]()
![]()
zou graag eens meegaan!
Ik prijs me inderdaad gelukkig dat ik zo'n fijne vriendenkring heb.
Die vriendenkring is niet zomaar uit de lucht komen vallen!
Het is door verslagjes als deze op forums te posten dat ik mensen enthousiast heb kunnen maken voor dit soort tripjes.
2 van die mensen kwamen mij spontaan opzoeken tijdens een LR event in Durler in 2009. Enkele weken later gingen we samen rijden ... sindsdien zijn ze er altijd bij, beschouw ik ze als echte vrienden ... en maken ze deel uit van het zgn Raaên-team.
Deze trip was al van in februari besproken. De week voor we gingen vertrekken waren we "door omstandigheden" als ziekte ed plots terug met 3 wagens in plaats van 5. Eigenlijk is 3 wagens ideaal maar aangezien ik intussen verschillende mensen persoonlijk ken die graag mee willen gaan heb ik die een voor een opgebeld. Echter zonder succes, de meesten konden voor maandag en dinsdag geen verlof regelen (vrijdag 15/08 is een feestdag in Belgistan). Omdat ik ook via xrover veel vragen krijg van mensen die mee willen, heb ik daar mét succes een oproep geplaatst. Binnen de kortste keren dienden zich 2 mensen aan (Dybono en Fearop). In vond het eerlijk gezegd wel fijn om eens iemand te kunnen "uitnodigen" en die mensen hebben het zich zeker niet beklaagd dat ze op de uitnodiging ingingen!
Waarschijnlijk vragen sommigen zich nu af "waarom xrover wel en hier niet?".
Om de eenvoudige reden dat de kans veel groter is dat ik potentiële kandidaten IRL al eens heb ontmoet.
Uiteindelijk houdt het uitnodigen via een forum altijd een risico in. Als je 5 dagen samen leeft moet het toch ergens "klikken".
precies! en ik wil me dan ook in het geheel niet opdringen
1 of desnoods twee dagen red je nog wel, maar 5..... de klik is zeker belangrijk.... en ik moet zeggen... ( ben 4 jaar lid) dat ik het als uiterst moeizaam ervaar om "in te blenden". al ken ik div. persoonlijk en sommigen al langer dan dat ik lid ben
Bikkelweekend daarintegen was uitermate leuk
1 of desnoods twee dagen red je nog wel, maar 5..... de klik is zeker belangrijk.... en ik moet zeggen... ( ben 4 jaar lid) dat ik het als uiterst moeizaam ervaar om "in te blenden". al ken ik div. persoonlijk en sommigen al langer dan dat ik lid ben
Bikkelweekend daarintegen was uitermate leuk
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
― Robert Downey Jr.