green lanes in Oostenrijk
Re: green lanes in Oostenrijk
Slovenië kan ik beamen, inderdaad prachtige weggetjes door ruig bosgebied. Mijn zus woon vlak bij de Sloveense grens (in Italië), dus ik kom er wel eens. En de wijn mag er ook zijn. 
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Daar zeg je zoiets, maar euh, dit heb ik allemaal reeds gedaan en trouwens al 32jaar naar Kroatië gereden tot het uiterste zuiden...
Nu wil ik gewoon eens wat Oostenrijk doen, omdat we er vroegers steeds 'voobij' reden en naar warmere oorden trokken.
We zijn de laatste jaren iets verkocht aan de prachtige Oostenrijkse Alpen, vandaar.
Ik zal zowieso het boek bestellen.
Blijkbaar niet veel ervaringsdeskundigen die wat nuttige tips kunnen geven...?
Groetjes,
Glenn
Nu wil ik gewoon eens wat Oostenrijk doen, omdat we er vroegers steeds 'voobij' reden en naar warmere oorden trokken.
We zijn de laatste jaren iets verkocht aan de prachtige Oostenrijkse Alpen, vandaar.
Ik zal zowieso het boek bestellen.
Blijkbaar niet veel ervaringsdeskundigen die wat nuttige tips kunnen geven...?
Groetjes,
Glenn
Discovery 1 K1 Brittania 1998 - 300tDi
Discovery 3 TDV6 2.7L 2007
Discovery 3 TDV6 2.7L 2007
Vrij rijden of off road zoals je wilt kan niet echt das aleerder aangegeven maar er zijn natuurlijk wel hele mooie passen te rijden. Zo is er het staller sattel...prachtig (Tirol) naar Italië, dat heb je in Karinthië de mogelijkheid om in de buurt van Hermagor ook over te steken naar Italië, je gaat dan met de auto naar 1800 mtr grotendeels onverhard en dan via de Italiaanse kant terug ook superleuk.
Wil je de route overstekend naar Italië stuur me dan even een Pb kan ik m even opzoeken.
Wil je de route overstekend naar Italië stuur me dan even een Pb kan ik m even opzoeken.
Robb
\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"
blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....
\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"
blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....
-
Stefannobel
Hallo allen,
Helaas weet ik geen greenlanes in Oosterijk, maar ben vorige week wel aan de Bodensee geweest. In Lindau ligt een prachtige camping waar je als Land Rover Bezitter een voorkeursbehandeling krijg zo hebben ze 3 plekken aan het water speciaal voor land rovers (Der Landy Platz). De Site is http://www.park-camping.de
Lindau is trouwens nog net Duitsland maar ligt tegen de Oosterijkse grens aan, Ik ben er samen met mn vrouw naar toe gefietst.
Het is een leuke camping in een hele mooie omgeving
Helaas weet ik geen greenlanes in Oosterijk, maar ben vorige week wel aan de Bodensee geweest. In Lindau ligt een prachtige camping waar je als Land Rover Bezitter een voorkeursbehandeling krijg zo hebben ze 3 plekken aan het water speciaal voor land rovers (Der Landy Platz). De Site is http://www.park-camping.de
Lindau is trouwens nog net Duitsland maar ligt tegen de Oosterijkse grens aan, Ik ben er samen met mn vrouw naar toe gefietst.
Het is een leuke camping in een hele mooie omgeving
-
Roger B.
Stefannobel schreef:Lindau is trouwens nog net Duitsland maar ligt tegen de Oosterijkse grens aan, Ik ben er samen met mn vrouw naar toe gefietst.
soooohoooooohhhh. das best een fikse fietstocht geweest dan, helemaal naar lindau
gone
-
Stefannobel
Toch wel 5 KM