Leuk zo'n trip! Of ....
-
Landmarcs
Re: Leuk zo'n trip! Of ....
Hmm, ik denk dat ik ook liever even uit zou stappen en met meer gemoedsrust vooruit zou lopen (behalve dan die natte passage - daar is een rijdende parapluie wel handig, als de raampjes tenminste dicht zitten).
Maar goed, een tgen de helling aangeplakt bergpad in een Pyreneeën-vallei is goed beschouwd net zo eng (ook al voelt het anders), als je over het randje gaat ga je in beide gevallen -- in de Himalaya in een keer verticaal in de Pyreneeën stuiterend met zo nu en dan een stukje verticaal, de kans op het navertellen is in beide gevallen klein
MarcS
Maar goed, een tgen de helling aangeplakt bergpad in een Pyreneeën-vallei is goed beschouwd net zo eng (ook al voelt het anders), als je over het randje gaat ga je in beide gevallen -- in de Himalaya in een keer verticaal in de Pyreneeën stuiterend met zo nu en dan een stukje verticaal, de kans op het navertellen is in beide gevallen klein
MarcS
Re: Leuk zo'n trip! Of ....
ik dacht even dat toen de meneer uit de auto stapte dat hij ging rollen omdat de handrem vergeten was. Toen bleek het een RHD, haha!
Mooi einde trouwens!
Mooi einde trouwens!
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960