Chrsitiaan schreef:Niet mee eens Marc, te veel Nederlanders weten dat volgens mij
Och Cristiaan, zelfs Nederlanders hebben er last van dat ze overal Nederlanders tegenkomen.
Chrsitiaan schreef:Niet mee eens Marc, te veel Nederlanders weten dat volgens mij
Chrsitiaan schreef:Als die plaatjes met de dode dieren shockerend zijn, wil ik we wel weg doen hoor.
Ik krijg er honger van telkens ik ze zie![]()
Dat hoort gewoon bij die regio in die periode.
Edward schreef:Chrsitiaan schreef:Niet mee eens Marc, te veel Nederlanders weten dat volgens mij
Och Cristiaan, zelfs Nederlanders hebben er last van dat ze overal Nederlanders tegenkomen.![]()
Edward schreef:Chrsitiaan schreef:Niet mee eens Marc, te veel Nederlanders weten dat volgens mij
Och Cristiaan, zelfs Nederlanders hebben er last van dat ze overal Nederlanders tegenkomen.![]()
Chrsitiaan schreef:Edward schreef:Chrsitiaan schreef:Niet mee eens Marc, te veel Nederlanders weten dat volgens mij
Er zijn zo van die zekerheden in het leven. Als wij een naar onze normen leuke (= kleinschalige en zo natuurlijk mogelijke) camping vinden in Frankrijk, dan zijn de uitbaters 9 kansen op 10 Nederlanders, net zoals het overgrote deel van de kampeerders ... maar geen probleem hoor, meestal zijn dat fijne mensen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten