ik heb heel europa op de tab, nooit wiite vlakken, dat was goeghulmaps navi, die werkt online.
maar wel benieuwd, kan altijd beter
Navigatie op tablet
-
janwijbrand
Re: Navigatie op tablet
Ik gebruik Galileo Maps (http://galileo-app.com/). Da's voor op de iPhone/iPad, dus die zoek je niet, maar om er offline kaartmateriaal voor samen te stellen gebruik je Mobile Atlas Creator (http://mobac.sourceforge.net/).
Die kan voor een hele trits apps - ook op Android - kaartmateriaal samenstellen uit "open source" kaarten zoals OSM.
Het is even inkomen in Mobac, maar het werkt wel. Misschien biedt de lijst met de door Mobac ondersteunde apps inspiratie.
Hopelijk heb je er iets aan?
Die kan voor een hele trits apps - ook op Android - kaartmateriaal samenstellen uit "open source" kaarten zoals OSM.
Het is even inkomen in Mobac, maar het werkt wel. Misschien biedt de lijst met de door Mobac ondersteunde apps inspiratie.
Hopelijk heb je er iets aan?
Ik gebruik op m'n iPhone de standaard navigatie app en de app Motion X.
Het voordeel van de nieuwste versie standaard kaarten app is dat deze vector getekend is i.p.v. pixel.
Zo kun e een groot gebied binnenhalen en de dataroaming uitschakelen.
Vorige week in Londen, net voordat ik vliegtuig instapte in de app Londen binnengehaald en kon daar gewoon zoomen. Navigatiefunctie dat een pijl je wijst heeft wel dataconnectie nodig.
Het voordeel van de nieuwste versie standaard kaarten app is dat deze vector getekend is i.p.v. pixel.
Zo kun e een groot gebied binnenhalen en de dataroaming uitschakelen.
Vorige week in Londen, net voordat ik vliegtuig instapte in de app Londen binnengehaald en kon daar gewoon zoomen. Navigatiefunctie dat een pijl je wijst heeft wel dataconnectie nodig.
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
- Hans Laro 88
Hi,
Ik gebruik navfree en locus. Beide gratis met downloadable kaarten van de hele wereld. Je kunt ook tracks bewaren,je ziet hoogte profielen en niet moeilijk in het gebruik.
Ik gebruik navfree en locus. Beide gratis met downloadable kaarten van de hele wereld. Je kunt ook tracks bewaren,je ziet hoogte profielen en niet moeilijk in het gebruik.
Groet,
Hans
Series 3 88 2 1/4 softtop 1975
Hans
Series 3 88 2 1/4 softtop 1975
ik heb ook deze op mijn tablet staan.
https://play.google.com/store/apps/deta ... WdhdG9yIl0.
werkt prima kom alleen niet op huisnummer navigeren. maar hij is tenslotte gratis
https://play.google.com/store/apps/deta ... WdhdG9yIl0.
werkt prima kom alleen niet op huisnummer navigeren. maar hij is tenslotte gratis
-
Landmarcs
Ik gebruik de MarcMarc in combi met oude vertrouwde kaarten.
En soms een tabletje of twee, dwz Paracetamol-Coffeïne als de MarcMarc hoofdpijn heeft.
Het mooie is dat de MarcMarc een self-refreshing leer-functie heeft: blijkt een alternatieve weg handiger dan onthoudt ie die.
Groeten MarcS
En soms een tabletje of twee, dwz Paracetamol-Coffeïne als de MarcMarc hoofdpijn heeft.
Het mooie is dat de MarcMarc een self-refreshing leer-functie heeft: blijkt een alternatieve weg handiger dan onthoudt ie die.
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Ik gebruik de MarcMarc in combi met oude vertrouwde kaarten.![]()
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Ik gebruik de MarcMarc in combi met oude vertrouwde kaarten.![]()
Groeten MarcS
Zo eentje heb ik ook, alleen wordt die steeds gecorrigeerd door VonVon
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
Meestal verdwaal ik gewoon op vakantie...
En dat bracht me op de mooiste bergpassen, de spannendste paden en de mooiste routes! 
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Landmarcs
Edward schreef:Meestal verdwaal ik gewoon op vakantie...![]()
En dat bracht me op de mooiste bergpassen, de spannendste paden en de mooiste routes!
De MarcMarc verdwaalt echt zelden (al was het maar omdat Marc meestal wel goede papieren kaarten heeft). Daartegenover heeft de MarcMarc een waar een wil is is (meestal wel iets van) een weg optie -- en deze optie is niet uit te zetten. Dus leuke passen en spannende paden zijn standaard ingebouwd.
Groeten MarcS