Kent iemand een bedrijf die Land Rovers verhuurt? Ik zou namelijk heel graag een Land Rover willen huren voor een weekend Fursten Forest (DE). Alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt.
Land Rover Huren
Re: Land Rover Huren
Als je op google "landrover defender verhuur "intikt, krijg je meerdere aanbiedingen.
Maar hou maar rekening met dat Roger gelijk heeft.
Een verhuurder die z'n defender terug krijgt na een dagje fustenau buitenspelen is niet blij..
Ja, een hoge druk spuit doet wonderen, maar of het chic is?..
Maar hou maar rekening met dat Roger gelijk heeft.
Een verhuurder die z'n defender terug krijgt na een dagje fustenau buitenspelen is niet blij..
Ja, een hoge druk spuit doet wonderen, maar of het chic is?..
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
idd.. in dat geval kun je beter een van de laro's overnemen welke in de rovertjes staan. daarmee kun je naar hartenlust het terrein in.
waarom huren eigenlijk?
waarom huren eigenlijk?
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
De 130 heb ik al heel vaak verhuurd. Vaak ga ik mee om instructie te geven. Er zij genoeg mensen die best een keer in het bos willen spelen maar niet een auto erbij hoeven. :dry: :dry: Alleen verhuur ik hem alleen aan mensen die ik (via via) ken. De reden mag duidelijk zijn....
Heeft Fursten Forest niks in de verhuur? Ze hebben iig een paar Hummers, maar ik weet niet of je die zelf mag rijden? :huh: :huh:
Heeft Fursten Forest niks in de verhuur? Ze hebben iig een paar Hummers, maar ik weet niet of je die zelf mag rijden? :huh: :huh:
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
- peter191064
Als voorwaarde bij de HUMMER staat "in bezit van rijbewijs B" dus zelf rijden mag, en die instructeur gooi je er bij de eerste de beste bocht gewoon uit. (-_-)
Defender 90 300 tDi / 1996
FreeLander 1.8 / 1998 (Verkocht)
Series III-109 NA / 1983 ( Restauratie project, met dank aan de regering)
LightWeight 2,5 Benzine / 1982
Series IIA-88 2,25 Benzine/LPG / 1968
Re:Land Rover Huren
Op de website hebben ze het in het filmpje over; "in uw eigen of gehuurde 4x4"
Misschien binnenkort ook eens een bezoekje brengen aan onze oosterburen. Ziet er leuk uit.
Gr,
Dennis
Misschien binnenkort ook eens een bezoekje brengen aan onze oosterburen. Ziet er leuk uit.
Gr,
Dennis
Groeten,
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
peter191064 schrijft:
moet je wel een lange arm hebben.. want alleen al over de middenconsole geraken is best een eind.. als je dan ook nog een deur open zou moeten doen langs binnen, dan valt het op wat je bedoeling is ;)
Als voorwaarde bij de HUMMER staat "in bezit van rijbewijs B" dus zelf rijden mag, en die instructeur gooi je er bij de eerste de beste bocht gewoon uit. (-_-)
moet je wel een lange arm hebben.. want alleen al over de middenconsole geraken is best een eind.. als je dan ook nog een deur open zou moeten doen langs binnen, dan valt het op wat je bedoeling is ;)
------
Re:Land Rover Huren
dennis83 schrijft:
maar staat er ook dat je die kunt huren daar?? want een gehuurde is ook een ruim begrip ;)
Op de website hebben ze het in het filmpje over; "in uw eigen of gehuurde 4x4"
Gr,
Dennis
maar staat er ook dat je die kunt huren daar?? want een gehuurde is ook een ruim begrip ;)
------