Land Rover Huren

Reizen, expedities, kamperen, navigatie / GPS
dennis83

Re:Land Rover Huren

Berichtdoor dennis83 » 03 Jan 2013, 14:06

piet_g schrijft:
dennis83 schrijft:
Op de website hebben ze het in het filmpje over; "in uw eigen of gehuurde 4x4"

Misschien binnenkort ook eens een bezoekje brengen aan onze oosterburen. Ziet er leuk uit.

Gr,

Dennis

maar staat er ook dat je die kunt huren daar?? want een gehuurde is ook een ruim begrip ;)

Daar moet ik je gelijk in geven, ik zie nergens tarieven staan (in tegenstelling tot alle andere voertuigen). Maar het zou mij niets verbazen als er in de omgeving ondernemers zijn die inspelen op de mogelijkheden die de omgeving bied.
Groeten,

Dennis

Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.

R1200C

Berichtdoor R1200C » 03 Jan 2013, 14:10

dennis83 schrijft:
Daar moet ik je gelijk in geven, ik zie nergens tarieven staan (in tegenstelling tot alle andere voertuigen). Maar het zou mij niets verbazen als er in de omgeving ondernemers zijn die inspelen op de mogelijkheden die de omgeving bied.

Ben benieuwd...

Persoonlijk denk ik dat er weinig ondernemers zullen zijn die (zonder begeleiding) onervaren/onbekende mensen het terrein in sturen met een paar duizend euro aan materiaal. Of ze moeten schades afdekken in de prijs of in een verzekeringsconstructie.

Een hummer rijdt grappig maar daar is het wel mee gezegd (IMNSHO).
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

piet_g

Berichtdoor piet_g » 03 Jan 2013, 14:49

R1200C schrijft:

Een hummer rijdt grappig maar daar is het wel mee gezegd (IMNSHO).

ben ik wel met je eens.. het is vet om er mee te rijden, maar het is ook niet echt een uitdaging om in het terrein te rijden :P. die blijft echt gaan zegmaar.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 03 Jan 2013, 15:01

ligt er geheel aan in welk terrein....
gone

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 03 Jan 2013, 15:31

Roger B. schrijft:

Precies als bijv. de bomen een beetje dicht op elkaar staan sta je met een Hummer aardig te hmmmmen :huh: :blush:

MarcS

StefaN

Berichtdoor StefaN » 03 Jan 2013, 15:35

...en inderdaad de breedte van het pad.
Op Fuerstenau liggen trackjes waar geen Hummer (tussen)door past. Wel genoeg andere ruimte op de gehele playground om het gas in te drukken en op z'n amerikaans te scheuren. Gelukkig hebben wij het dna van Land Rover een beetje overgenomen. Er is niets mooiers dan hangend uit het raam de wagen 'rustig' haar of zijn (ik heb een mannelijke versie) weg te laten vinden.

Maar ik mis of Heisa ervaring heeft..... zonder ervaring in een gehuurde het terrein in??..... mag wat mij betreft gefilmd worden :woohoo:

Begin hier eens te oefenen
http://www.landrover.com/nl/nl/lr/experience-land-rover/introduction/welcome-to-experience/

piet_g

Berichtdoor piet_g » 03 Jan 2013, 15:35

Landmarcs schrijft:
Roger B. schrijft:

Precies als bijv. de bomen een beetje dicht op elkaar staan sta je met een Hummer aardig te hmmmmen :huh: :blush:

MarcS

haha.. ja daar heb je gelijk in.. de breedte werkt ook wel in je nadeel als er veel bomen staan bijvoorbeeld.. en zn gewicht is soms ook een daal waarschijnlijk..

maar goed.. vind de uitdaging leuk.. en een laro past in mijn achtertuin.. een hummer niet :D
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

R1200C

Berichtdoor R1200C » 03 Jan 2013, 15:58

piet_g schrijft:
Landmarcs schrijft:
Roger B. schrijft:

MarcS

haha.. ja daar heb je gelijk in.. de breedte werkt ook wel in je nadeel als er veel bomen staan bijvoorbeeld.. en zn gewicht is soms ook een daal waarschijnlijk..

maar goed.. vind de uitdaging leuk.. en een laro past in mijn achtertuin.. een hummer niet :D

Denk ook niet dat greenlanen in de specs stond toen de US dit ding liet bouwen. Ga er trouwens van uit dat we het over de H1 hebben en niet zo'n overgeblingde opvolger...
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 03 Jan 2013, 16:40

ach...moet ergens een foto hebben van een rooie humvee gestrand op die bult zand in de kuil in Fürsteforest
gone

MichelvanDoorn

Berichtdoor MichelvanDoorn » 03 Jan 2013, 18:25

Op www.commerciele advertentie niet toegestaan.nl kan je info zien.

Maar bij fursten forest kan je met eigen auto of een auto van hun zelf gebruiken om de ervaring te beleven.

Terug naar “Reizen”