Nadat ik een aantal routes voor mijzelf gescand had om wellicht in de toekomst te doen, uit blaadjes die ik van een vriend had geleend, dacht ik, allicht dat er mensen zijn die dit leuk vinden om ook te weten. Doe er je voordeel mee! Heb ze zelf (nog) niet gedaan. Inclusief GPS coördinaten. Wel in 't Frans.
Route 1: L'ardeche
Route 2: La Normandie
Route 3: La Corrèze
3 routes in Frankrijk uit 'Univers Land'
3 routes in Frankrijk uit 'Univers Land'
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Re:3 routes in Frankrijk uit 'Univers Land'
Hallo Coen,
dankje voor de routes. Ziet er netjes uit die scans dus heb ze snel even gedownload en aan mijn persoonlijk archief toegevoegd.
De foto's zagen er aanlokkelijk uit om de routes (snel) te gaan rijden ;).
dankje voor de routes. Ziet er netjes uit die scans dus heb ze snel even gedownload en aan mijn persoonlijk archief toegevoegd.
De foto's zagen er aanlokkelijk uit om de routes (snel) te gaan rijden ;).
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
- Chrsitiaan
Route 2 heb ik in oktober 2010 gedaan. Mooie route maar deel 1 (Rouan - Radepont) vonden wij leuker. Heb hier ooit foto's gepost maar die blijken nu verdwenen.
Route 1 hebben we deze vakantie gedaan. Mooie route. Zie ook http://landroverclubholland.nl.webhosting18.transurl.nl/index.php/forum/11-reizen/850197-vakantie-2012-alsace-ardeche
Ik ben een grote fan van dit soort roadbooks! Heb er intussen meer dan 260 in gans Frankrijk verzameld uit diverse tijdschriften, waarvan ik er een 20tal effectief ook heb gereden.
Route 1 hebben we deze vakantie gedaan. Mooie route. Zie ook http://landroverclubholland.nl.webhosting18.transurl.nl/index.php/forum/11-reizen/850197-vakantie-2012-alsace-ardeche
Ik ben een grote fan van dit soort roadbooks! Heb er intussen meer dan 260 in gans Frankrijk verzameld uit diverse tijdschriften, waarvan ik er een 20tal effectief ook heb gereden.
Hallo Coen,
Bedankt voor het delen van de roadbooks. Ik heb er inmiddels ook enkele routes uit dit soort tijdschriften gereden en ik heb me altijd uitstekend vermaakt. Op het forum staan enkele verslagjes van mijn roadtrip.
Groet,
Roy
Bedankt voor het delen van de roadbooks. Ik heb er inmiddels ook enkele routes uit dit soort tijdschriften gereden en ik heb me altijd uitstekend vermaakt. Op het forum staan enkele verslagjes van mijn roadtrip.
Groet,
Roy