Camping Maka

Reizen, expedities, kamperen, navigatie / GPS
M.Koopman

Re:Camping Maka

Berichtdoor M.Koopman » 15 Aug 2012, 08:32

zo wij zijn sinds gister avond weer veilig thuis gekomen. hele leuke vakantie gehad en veel gezien.
gezellig met erik vos rond een kampvuurtje gezeten verder nog een hoop mensen gesproken. had helaas geen internet dus kon dit onderwerpje helaas niet volgen.
@RoadRocket ik vroeg me al af van wie die mooi blauwe series was heb nog wat foto's van je verhoogde lucht inlaat gemaakt. kon alleen niet plaatsen wie of waar de eigenaar was haha.
ga ook zeker weer een keer terug naar maka alleen dan met eigen landrover.

roadrocket

Berichtdoor roadrocket » 20 Aug 2012, 21:56

wij stonden op de uiterste hoek van de eerste laag langs de Semois, tegen het 'trekkersveldje' aan. Mét uitzicht op onze 88 :)

(we hebben dit keer voor een week de ingerichte bungalowtent van Prosper uitgetest, meer glamping dan camping moet ik bekennen ... achteraf met dochterlief van 3 uitermate prettig aangezien we op de heenweg al voorbij Maastricht stonden met een gesmolten bakrubber, om zijn gekeerd, thuis de boel hebben gefixed en pas laat in de avond op de plek van bestemming stonden. Dan is het voor iedereen fijner dat die tent al staat zeg maar... ;) )

wel Egon met zijn Tithonus gesproken (en rondje MTB mee gedaan, fijn!) en een engelsman met ook een 88, verder niemand aan mijn snorkel zien friemelen anders was ik vast even langs gelopen :p (met welke auto was je?)

maar goed, wederom goed bevallen, we gaan 't in september nog maar eens proberen daar :)

groet, robert
build it, run it, break it, fix it, and again....

http://boesmanblog.wordpress.com/

SIII 88 - 2.25 petrol - 1977

M.Koopman

Berichtdoor M.Koopman » 20 Aug 2012, 22:30

oke, gesmolten bakrubber? hoe krijg je dat voor elkaar.

wij stonden net als eric vos aan het beekje met een grote beige/groene tunneltent. helaas dit jaar nog niet met de landrover (109 series 3)aangezien die er nog niet klaar voor was. we waren nu met de dagelijkse wagen een zwarte opel vectra station.

roadrocket

Berichtdoor roadrocket » 20 Aug 2012, 22:42

eric met de disco en de bretels? die heb ik in die hoek wel gezien ja (wist alleen nog niet dat die naam er aan hing) :)

en tja, gewone auto's, daar let ik natuurlijk niet op ;) ... ken t gevoel, ook 2x op rij met de Fiat die kant op getuft (of beter, moeten tuffen), ik kreeg van Prosper de vraag of ik toch écht wel een Laro had ;)

bakrubber? nieuwe uitlaat, nieuwe ophangbeugels en dat resulteerde in een uitlaat die aan de linkerzijde te dicht bij het rubber liep ... bleek dus na de nodige snelwegkm's, ik dacht dat 't wel kon vooraf .. thuis de boel los gehaald en met mijn voorraadje oude beugels en rubbers de boel beter op hoogte kunnen krijgen en 't probleem was verholpen... soms zit 't mee, soms zit 't...
build it, run it, break it, fix it, and again....

http://boesmanblog.wordpress.com/

SIII 88 - 2.25 petrol - 1977

Terug naar “Reizen”