Beste Hans en Ines.
Periode is voor ons ok is voor ons ook een wat rustigere tijd!
Ik heb een vraag over de Visa hoe ver van te voren moet je die regelen?
En voor welke landen?
M.vr gr Chris
Den Haag - Peking in 4 weken; reisgenoten gezocht
Re:Den Haag - Peking in 4 weken; reisgenoten gezocht
Boem is hoo!
Hoe gaan jullie het mbt rijden met eigen auto in China doen?
Als ik het goed heb moet je een gids hebben.
Als ik het goed heb moet je een gids hebben.
Defender 110 300Tdi
Ninety 200Tdi
Ninety 200Tdi
-
Dennis Schoonen
Periode hier ook ok.
Misschien handig om een aantal zaken op een rijtje te zetten.
We moeten nog wel wat uitzoeken en regelen.
Maar goed, we hebben de tijd.
Misschien handig om een aantal zaken op een rijtje te zetten.
We moeten nog wel wat uitzoeken en regelen.
Maar goed, we hebben de tijd.
Ik heb gebeld met een visum bureau dat duurt alles bij elkaar wel een paar maanden
Boem is hoo!
- MichielHuls
Periode is voor ons ok, dan kan er evt ook nog even rondkijken bij de eindbestemming bij aan.
Is het handig om een maillijstje te maken?
Is het handig om een maillijstje te maken?
-
Hans Eijer
Heren en Dames,
Ik contact gehad met iemand die 12 mei a.s. met vijf auto's en 2 motoren vanuit China terug gaat rijden naar Nederland. Ik krijg nog wat info van hem over het vervoer van de auto's.
Ik heb een prijsopgave ontvangen voor het transport. Zie onderstaand bericht.
Goedemiddag,
Ik heb een goede schatting voor u inzake de landrovers vanuit China.
Geheel vrijblijvend en op basis huidige cijfers, koersen, tarieven en afvaartmogelijkheden.
Per 2 landrovers, aangeleverd loods Beijing van onze agent.
Agent zorgt dan voor inlading beide voertuigen in 40ft HC containers, vastzetten, exportdocumentatie en de zeevracht naar haven Rotterdam.
Kosten af loods tot aankomst haven voor 40ft HC container met 2 landrovers = USD 6480,-
Dan na aankomst haven Rotterdam zijn er nog kosten van Euro 950,- per container met 2 voertuigen
(Dit is inclusief terminal Rotterdam, aangifte ten invoer, importdocumentatie rederij, transport naar onze loods en lossing Dordrecht voor u om af te halen en max. 1 week opslag vrij aan onze loods).
Te allen tijde is tarief exclusief invoerrechten, belasting, opslag, inspectiekosten
Betalingsconditie is voor inklaring en uithalen van haven.
Geldigheid :
Ivm de zeer schommelende zeevracht cijfers is dit tarief slechts geldig voor afvaarten tot eind Mei 2012
Ik hoop dat u hiermee een goed idee heeft van de mogelijke kosten.
Mochten wij van dienst kunnen zijn te zijner tijd, dan horen wij graag
M vrgr
Edo Smits
ALLWAYS TRANSPORT BV
Ik vind dit tarief veel te hoog en heb nog een paar tarieven opgevraagd. Ik houd jullie op de hoogte.
Visums voor China kunnen naar verwachting het beste aangevraagd worden via Visumplus. Die schijnen redelijk goedkoop te zijn.
Ik heb een contact (home of china) die wellicht voor ons een gids kan regelen. Dit is voorwaarde voor in China reizen. Tevens moet er een vergunning worden geregeld voor het rijden met de eigen auto in China. Dit kan wel vier maanden duren. Dit kan geregeld worden via China-travel.com.
Mijn e-mail adres is: h.eijer@fiberworld.nl.
Mijn telefoonnummer is: 06 53722803.
Groeten,
Hans
Ik contact gehad met iemand die 12 mei a.s. met vijf auto's en 2 motoren vanuit China terug gaat rijden naar Nederland. Ik krijg nog wat info van hem over het vervoer van de auto's.
Ik heb een prijsopgave ontvangen voor het transport. Zie onderstaand bericht.
Goedemiddag,
Ik heb een goede schatting voor u inzake de landrovers vanuit China.
Geheel vrijblijvend en op basis huidige cijfers, koersen, tarieven en afvaartmogelijkheden.
Per 2 landrovers, aangeleverd loods Beijing van onze agent.
Agent zorgt dan voor inlading beide voertuigen in 40ft HC containers, vastzetten, exportdocumentatie en de zeevracht naar haven Rotterdam.
Kosten af loods tot aankomst haven voor 40ft HC container met 2 landrovers = USD 6480,-
Dan na aankomst haven Rotterdam zijn er nog kosten van Euro 950,- per container met 2 voertuigen
(Dit is inclusief terminal Rotterdam, aangifte ten invoer, importdocumentatie rederij, transport naar onze loods en lossing Dordrecht voor u om af te halen en max. 1 week opslag vrij aan onze loods).
Te allen tijde is tarief exclusief invoerrechten, belasting, opslag, inspectiekosten
Geldigheid :
Ivm de zeer schommelende zeevracht cijfers is dit tarief slechts geldig voor afvaarten tot eind Mei 2012
Ik hoop dat u hiermee een goed idee heeft van de mogelijke kosten.
Mochten wij van dienst kunnen zijn te zijner tijd, dan horen wij graag
M vrgr
Edo Smits
ALLWAYS TRANSPORT BV
Ik vind dit tarief veel te hoog en heb nog een paar tarieven opgevraagd. Ik houd jullie op de hoogte.
Visums voor China kunnen naar verwachting het beste aangevraagd worden via Visumplus. Die schijnen redelijk goedkoop te zijn.
Ik heb een contact (home of china) die wellicht voor ons een gids kan regelen. Dit is voorwaarde voor in China reizen. Tevens moet er een vergunning worden geregeld voor het rijden met de eigen auto in China. Dit kan wel vier maanden duren. Dit kan geregeld worden via China-travel.com.
Mijn e-mail adres is: h.eijer@fiberworld.nl.
Mijn telefoonnummer is: 06 53722803.
Groeten,
Hans
-
Dennis Schoonen
Hans,
ik hoorde gisteren dat verschepen Nederland > China stukken goedkoper is (tot 75%) dan andersom.
Dit komt omdat we meer goederen importeren dat exporteren. Er gaan dus schepen met lege containers richting China. Container afhuren wordt hierdoor goedkoper.
Ik heb er geen problemen mee de route andersom te rijden.
ik hoorde gisteren dat verschepen Nederland > China stukken goedkoper is (tot 75%) dan andersom.
Dit komt omdat we meer goederen importeren dat exporteren. Er gaan dus schepen met lege containers richting China. Container afhuren wordt hierdoor goedkoper.
Ik heb er geen problemen mee de route andersom te rijden.
-
Hans Eijer
onderstaand de mail die ik ontving over het transport vanuit China naar Nederland.
Mijn voorkeur heeft het niet. Het lijkt mij leuker om naar het hoogtepunt, Peking, toe te rijden dan om vanaf het hoogtepunt naar huis te rijden. Ik pas mij graag aan aan de voorkeur van de groep.
Ik heb nog wat info verzoeken uitstaan voor het regelen vanuit China. Zodra ik wat weet bericht ik nader.
Goedemiddag,
Het is inderdaad bijzonder prijzig om vanuit verre oosten naar hier te verschepen.
Ziet er naar uit dat dit ook niet binnenkort beter wordt. Tarieven zijn al bijna een jaar zachtjes aan het stijgen.
Andersom is zeker dan aan te raden. Kosten bedragen dan per 40ft met 2 auto's Euro 4430,-
U levert de voertuigen aan onze loods te Dordrecht. Wij regelen container transport, inladen, Vastzetten, douanedocumentatie, havenkosten, zeevracht naar Xingang, havenkosten China, inklaring aldaar en lossen aan loods Beijing alwaar u dan de voertuigen kunt ophalen
Geldigheid :
M vrgr
Edo Smits
ALLWAYS TRANSPORT BV
Ik stel voor om een maillijst te maken voor het maken van een afspraak voor een bijeenkomst.
Mag ik de mailadressen ontvangen op mijn mailadres: h.eijer@fiberworld.nl?
Hans
Mijn voorkeur heeft het niet. Het lijkt mij leuker om naar het hoogtepunt, Peking, toe te rijden dan om vanaf het hoogtepunt naar huis te rijden. Ik pas mij graag aan aan de voorkeur van de groep.
Ik heb nog wat info verzoeken uitstaan voor het regelen vanuit China. Zodra ik wat weet bericht ik nader.
Goedemiddag,
Het is inderdaad bijzonder prijzig om vanuit verre oosten naar hier te verschepen.
Ziet er naar uit dat dit ook niet binnenkort beter wordt. Tarieven zijn al bijna een jaar zachtjes aan het stijgen.
Andersom is zeker dan aan te raden. Kosten bedragen dan per 40ft met 2 auto's Euro 4430,-
U levert de voertuigen aan onze loods te Dordrecht. Wij regelen container transport, inladen, Vastzetten, douanedocumentatie, havenkosten, zeevracht naar Xingang, havenkosten China, inklaring aldaar en lossen aan loods Beijing alwaar u dan de voertuigen kunt ophalen
Geldigheid :
M vrgr
Edo Smits
ALLWAYS TRANSPORT BV
Ik stel voor om een maillijst te maken voor het maken van een afspraak voor een bijeenkomst.
Mag ik de mailadressen ontvangen op mijn mailadres: h.eijer@fiberworld.nl?
Hans
-
Hans Eijer
Nog wat info:
Dat zou USD 225 per container schelen. (euro 175)
M vrgr,
Edo Smits
ALLWAYS TRANSPORT BV
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Hans Eijer [mailto:eijer@ejbadvocaten.nl]
Verzonden: dinsdag 1 mei 2012 15:29
Aan: Edo Smits
Onderwerp: Re: vervoer landrover defenders van Beijing naar Rotterdam
Geachte heer Smits,
Dank voor de info.
Scheelt het nog in prijs om te vertrekken vanuit Shanghai of te laten verschepen naar Shanghai. Dit is "maar" 1250 km rijden vanuit Beijing.
Ik verneem graag.
Met vriendelijke groet,
Hans Eijer
Ik blijf nog verder zoeken naar goedkopere opties.
Mag ik de mailadressen ontvangen op h.eijer@fiberworld.nl ?
Groet,
Hans
Dat zou USD 225 per container schelen. (euro 175)
M vrgr,
Edo Smits
ALLWAYS TRANSPORT BV
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Hans Eijer [mailto:eijer@ejbadvocaten.nl]
Verzonden: dinsdag 1 mei 2012 15:29
Aan: Edo Smits
Onderwerp: Re: vervoer landrover defenders van Beijing naar Rotterdam
Geachte heer Smits,
Dank voor de info.
Scheelt het nog in prijs om te vertrekken vanuit Shanghai of te laten verschepen naar Shanghai. Dit is "maar" 1250 km rijden vanuit Beijing.
Ik verneem graag.
Met vriendelijke groet,
Hans Eijer
Ik blijf nog verder zoeken naar goedkopere opties.
Mag ik de mailadressen ontvangen op h.eijer@fiberworld.nl ?
Groet,
Hans
-
Hans Eijer
EINDELIJK !!
Ik heb een redelijke prijs gevonden voor het transport van de LR’s vanuit Shanhai naar Rotterdam. De kosten bedragen tussen de EUR 3900 en 4000 voor een 40 ft container. Hier passen 2 LR’s in.
Vanuit Peking naar Shanghai is het volgens google maps ongeveer 1250 km en 14:50 uur rijden, dus vermoedelijk goede wegen.
Ik heb nog een paar vragen open staan en houd jullie op de hoogte.
Groet,
Hans
Ik heb een redelijke prijs gevonden voor het transport van de LR’s vanuit Shanhai naar Rotterdam. De kosten bedragen tussen de EUR 3900 en 4000 voor een 40 ft container. Hier passen 2 LR’s in.
Vanuit Peking naar Shanghai is het volgens google maps ongeveer 1250 km en 14:50 uur rijden, dus vermoedelijk goede wegen.
Ik heb nog een paar vragen open staan en houd jullie op de hoogte.
Groet,
Hans