zal je maar gebeuren, dat je dit weer niet bij je hebt, het is niet verplicht maar toch,
het is eigenlijk een papiertje waar meer gegevens van je kenteken op staan net zo als vroeger de deel 1-2-3 papiertjes, dat sinds 2014 het card formaat is geworden, waar dus schijnbaar te weinig op zit.
van daar het conformiteitsbewijs.
ook al is het niet verplicht maar in timbouktoe is de taal al moeilijk.
conformiteitsbewijs kenteken buitenland
Re: conformiteitsbewijs kenteken buitenland
Uhh, waar haal ik dat dan?
Range Rover Classic 1972 in de kleur Epsom Green
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
bij importeur of bij rdw, weet niet welke.
- Erik Peters
Ik vermoed bij de RDW.
Van mijn VW bus heb ik een aantal jaren geleden een uitdraai gekregen (A4-tje) van de gegevens bij de RDW verstrekt door de keurmeester van het APK keuringsstation. Als ik dat papier altijd mee nam (bij een APK keuring) dan kon ik het kentekenbewijs wel thuis laten. Op dat papier stond alles wat hij weten moest (en meer). En dit bewaar ik braaf.
Groet,
Erik.
Van mijn VW bus heb ik een aantal jaren geleden een uitdraai gekregen (A4-tje) van de gegevens bij de RDW verstrekt door de keurmeester van het APK keuringsstation. Als ik dat papier altijd mee nam (bij een APK keuring) dan kon ik het kentekenbewijs wel thuis laten. Op dat papier stond alles wat hij weten moest (en meer). En dit bewaar ik braaf.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht