Dag allen! De binnenverlichting van de achtercabine (Defender 90 TD5 2000) deed het niet, dus ik wilde het lampje van de voorkant even testen op de achterkant (om erachter te komen of het alleen aan het lampje lag). Bij het eruit halen van het lampje geen elektra aan gehad en ook niks geks gezien/gehoord.
Nu doet de binnenverlichting het helemaal niet (ook niet met nieuwe lampjes) en de radio doet het ook niet...
Waarschijnlijk ergens kortsluiting gemaakt en moet ik een relais o.i.d. vervangen. Maar hoe moet ik dit precies oplossen?
Alvast bedankt!
Gr,
Rik
Geen binnenverlichting + radio
Re: Geen binnenverlichting + radio
euuuhmmm.... zekering? 
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
- RobStewart
... Fuse 7 under the seat is a 20Amp and used for the interior lights, radio and hazard warning lights.
Rob
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
Thanks Rob!
Ik bedoelde uiteraard zekering... zal morgen kijken of ik het kan fixen
Ik bedoelde uiteraard zekering... zal morgen kijken of ik het kan fixen
Bedankt Rob, zojuist de zekering vervangen en alles is weer in orde!
Dag Rob en RikTD5,
Ik deed precies hetzelfde als Rik, even een lampje testen en toen Poef, alles uit.. Deze informatie heeft mij ook enorm geholpen, beter dan 37 zekeringen controleren. En in dit geval was het ook nog de laatste geweest
Groet, Eric
Ik deed precies hetzelfde als Rik, even een lampje testen en toen Poef, alles uit.. Deze informatie heeft mij ook enorm geholpen, beter dan 37 zekeringen controleren. En in dit geval was het ook nog de laatste geweest
Groet, Eric
-
Landmarcs
EricA330 schreef:Ik deed precies hetzelfde als Rik, ..... informatie heeft mij ook enorm geholpen, beter dan 37 zekeringen controleren.
Kijk aan, hier zie je nu een terugmelding die illustreert wat de enorme winst is van een doorzoekbaar forum.
Zelfs een gelegenheids-forumlid kan zelfstandig zijn weg (en oplossing) vinden.
Groeten MarcS