Zolang als ik de 130 heb heb ik al ruzie met de deurrubbers. Ze komen los, passen niet mooi, zijn te kort bij de achterdeuren en inmiddels hebben die van de achterportieren zo vaak klem gezeten dan ze gewoon aan het stuk gaan zijn. Nu kan ik wel nieuwe bestellen maar dan krijg ik weer rukrubbers.
Weet iemand een adres waar ze rubbers gewoon per meter verkopen? En dan liefst nog wat betere en stijvere dan de originele? :huh: :huh:
Deurrubbers Defender
Deurrubbers Defender
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Re:Deurrubbers Defender
Wil ik ook graag weten.
- overlander
Heb zelfde probleem. Vouwen dubbel etc en beginnen water door te laten.
Gezocht naar upgrade product maar tot nu toe niet gevonden..
Met dit koude weer extra relevant want bij kou sluiten mijn deuren (td5 110)ook altijd slechter..onduidelijk waarom..
Gezocht naar upgrade product maar tot nu toe niet gevonden..
Met dit koude weer extra relevant want bij kou sluiten mijn deuren (td5 110)ook altijd slechter..onduidelijk waarom..
Bas4cars verkoopt upgrades met een extra rubbertje aan de binnezijde. Die zijn echt mooi, gezien op de vakantiebeurs.
Ik zoek het echter gewoon op rol, omdat ik ook nodig heb voor de opbouw van de laadbak. :huh:
Ik zoek het echter gewoon op rol, omdat ik ook nodig heb voor de opbouw van de laadbak. :huh:
Edward van Vugt
- overlander
Ik ga komende zaterdag (voor onderhoud) naar Bas4Cars en zal direct navragen.
Had hun niet gevraagd en voel me nu "beetje dom" maar nooit te laat om te leren haha.
Volgende week krijg ik mijn auto weer terug en zal laten weten wat effect is.
Grtn
Had hun niet gevraagd en voel me nu "beetje dom" maar nooit te laat om te leren haha.
Volgende week krijg ik mijn auto weer terug en zal laten weten wat effect is.
Grtn
is verkrijgbaar op rol. Luit de Boer heeft dat ook gekocht voor zijn TD5. Heeft me een kaartje gegeven maar heb dat op dit moment niet bij me, ga thuis even zoeken
Robb
\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"
blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....
\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"
blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....
-
Roger B.
volgens mij hebben (of hadden) ze dat bij het Rubberhuis in Maastricht gewoon op de rol in de winkel hangen, verschillende modeelen rubber met metaal erin om ergens overheen te klemmen
hebben ook website
hebben ook website
gone
-
Martin_Liz
Ik kom meestal als ik dat soort zaken nodig heb bij Polson uit in Ridderkerk, maar dat is omdat het lekker dichtbij is voor me. De meeste rubberhandelaren hebben een soortgelijk assortiment. Polson heeft wel een erg volledige catalogus online staan, is makkelijk zoeken naar het juiste rubber: http://www.polson.nl/content/view/16/38
Groet!
Martin & Liz
www.landreiziger.nl
Martin & Liz
www.landreiziger.nl
Met de komende kou voel ik de bui ook al weer hangen.
Lekken en vooral het rechterportier van mn Defender stuitert dan gewoon terug als je hem sluit.
Hoe ik de slotvanger ook afstel het is en blijft tobben.
Maar goed, hoort r bij.
Vervelender was het exploderen van mn achterruit vanmorgen.
Ik kom buiten en hij ligt in 1.000.000 stukjes.
Vandalisme is hier uitgesloten, dus zal wel temperatuurverschil zijn tussen dag en nacht denk ik.
Altijd een verassing met Landrovers
B)
Lekken en vooral het rechterportier van mn Defender stuitert dan gewoon terug als je hem sluit.
Hoe ik de slotvanger ook afstel het is en blijft tobben.
Maar goed, hoort r bij.
Vervelender was het exploderen van mn achterruit vanmorgen.
Ik kom buiten en hij ligt in 1.000.000 stukjes.
Vandalisme is hier uitgesloten, dus zal wel temperatuurverschil zijn tussen dag en nacht denk ik.
Altijd een verassing met Landrovers
B)
Life's a journey, not a destination.
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Ik heb me laten vertellen dat de rubbers uit een Santana passen en zelfs beter zijn dan die van de LR.
groet
Roel
groet
Roel