puma 2007 valt terug in vermogen
Re: puma 2007 valt terug in vermogen
Een koelslang met wapperende binnen voering soms?
die dealer zou ik me niet te veel van voorstellen, ga ff naar bas4cars anders.
Precies....Laat Bas er eens naar kijken
Al hoe wel , jij hebt de wagen niet meer dus.....
Laat de nieuwe eigenaar eens bij Bas4Cars langsrijden
Al hoe wel , jij hebt de wagen niet meer dus.....
trix G4 schreef:Al hoe wel , jij hebt de wagen niet meer dus.....![]()
Volgens mij lopen er een paar lijntjes door elkaar
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Geen idee of jullie het nu tegen mij hebben, maar de jongens die bij de dealert werken waar ik kwam weten absoluut van wanten. Die zaak had ook een ijzersterke reputatie in de buurt.
Helaas is de zaak verkocht aan Van Mossel en dat was in '99 al een kutbedrijf toen we er kwamen met een leasebak en dat is het nog steeds. Daar kan de inzet van de mannen die er nog steeds werken weinig aan veranderen. (Als ik iemand wil spreken moet ik die op z'n mobiel bellen want via de centrale kom je nergens)
Helaas is de zaak verkocht aan Van Mossel en dat was in '99 al een kutbedrijf toen we er kwamen met een leasebak en dat is het nog steeds. Daar kan de inzet van de mannen die er nog steeds werken weinig aan veranderen. (Als ik iemand wil spreken moet ik die op z'n mobiel bellen want via de centrale kom je nergens)
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
vandaag de defender naar bas4cars gebracht in America. Hopelijk geeft hij een verlossend antwoord;
Het zag er allemaal zeer netjes uit en op gebied van defenders denk ik dat het zeker goed gaat komen. Dank je voor de tips.ik zal zeker posten wat het verloop is
Het zag er allemaal zeer netjes uit en op gebied van defenders denk ik dat het zeker goed gaat komen. Dank je voor de tips.ik zal zeker posten wat het verloop is
Ooit één keer te maken gehad met Daams; kostte me ongeveer 1.000 euro. Weggegooid geld. Leergeld
Heb er verder geen goed woord voor over.
beste conny zou ik mogen weten wat jou aanvaring is geweest met daams en was dit frank of toine .
ik voorzie grote problemen in het vooruitzicht, misschien kan ik iets van je leren. bas 4 cars moet uiteindelijk door dams betaald gaan worden en ik heb een hard hoofd in dat ze dat gaan doen.
alvast bedankt voor de moeite
ik voorzie grote problemen in het vooruitzicht, misschien kan ik iets van je leren. bas 4 cars moet uiteindelijk door dams betaald gaan worden en ik heb een hard hoofd in dat ze dat gaan doen.
alvast bedankt voor de moeite
Ik had te maken met Frank Daams. Ooit een juweel van een serie 3 gekocht met 11.750 km op de teller; uiteraard had het ding lang stil gestaan en moesten de remmen ontlucht worden.
Na 5 liter remolie wordt je toch een beetje wanhopig en tijdens een gesprek daarover met Daams wisten ze mij te vertellen dat ze daar een "truukske" voor hadden.
Auto gebracht, 4 weken wachten en ik kon hem weer ophalen, was niet gelukt. Bedankt. Ik daar naar toe, kreeg een doos vol met remonderdelen terug en ze hadden ALLES vervangen aangaande remmen; schoenen, hoofdremcylinder, leidingen, etc.. Ik zei dat ze dat er dus mooi weer vanaf konden schroeven en dat ik geen zin had om ongeveer 1.000 euro te gaan betalen, terwijl er geen resultaat geboekt was.
Was niet mogelijk. Niet voor rede vatbaar.
Ik heb mijn verlies genomen en Ron Bolleboom heeft toen de remmen ontlucht in 10 minuten!
Ik vind het niet erg als je geen verstand hebt van bepaalde zaken, maar doe dan niet alsof je dat wel hebt. Typisch Daams.
Auto gebracht, 4 weken wachten en ik kon hem weer ophalen, was niet gelukt. Bedankt. Ik daar naar toe, kreeg een doos vol met remonderdelen terug en ze hadden ALLES vervangen aangaande remmen; schoenen, hoofdremcylinder, leidingen, etc.. Ik zei dat ze dat er dus mooi weer vanaf konden schroeven en dat ik geen zin had om ongeveer 1.000 euro te gaan betalen, terwijl er geen resultaat geboekt was.
Was niet mogelijk. Niet voor rede vatbaar.
Ik heb mijn verlies genomen en Ron Bolleboom heeft toen de remmen ontlucht in 10 minuten!
Ik vind het niet erg als je geen verstand hebt van bepaalde zaken, maar doe dan niet alsof je dat wel hebt. Typisch Daams.
Al meer bekend?