hallo allemaal,
Onlangs ben ik begonnen met het reviseren, d.w.z. pakkingen, keringen en nu ook een lager of twee, van mijn versnellingsbak. De bak schakelde verder prima alleen lekte hij aan alle kanten. Een hele opgave voor een leek als ik, maar met de overhaul manual tot nu goed te doen. Ik loop nu echter wel tegen een probleempje aan. Ik hoop dat iemand me hiermee op weg kan helpen.
Tijdens het demonteren van de bak zijn de shims tussen de verdeelbak en het speedometer huis beschadigt geraakt, vraag maar niet hoe

, en ik vind niet in de beschrijving hoe ik kan zien hoeveel shims ertussen moeten. Ik heb de shims al gevonden op internet dat is het probleem niet, maar er zitten 6 shims tussen, Samen 1.8034mm. Nu kan ik met 4 shims 1.8542mm bereiken. In mijn logica heb je met minder naden minder lekkage risico. Ik weet alleen niet of ik met dat maat verschil weg zou komen. waarschijnlijk zijn deze vragen voor een kenner een eitje maar ik zit even vast. dus elke info is welkom. nu ik toch bezig ben, Moet ik die shims koud op elkaar plaatsen of moet daar nog iets van smering of sealer tussen?
Alvast bedankt!!!!!