Hallo allemaal,
Ben aan het kijken op welke plek(ken) er (teveel) olie lekt. Nu zie ik bij het omvorm huis naar de versnellngsbak een gat waar schroefdraad in is getapt maar kan nergens op geen enkele site ontdekken waarom dat gat er zit. (Misschien kijk ik verkeerd en bovenal bedankt maar jouw link werkt al een tijdje niet meer RogerB) .
Dit zie ik op de russische site : http://new.lrcat.com/#!/1232/38569/38741/2978/38757 maar zie geen met schroefdraad getapt gat daar.
Wie kan of wil me zeggen of dit een probleem is of dat het toch maar een "loze" ruimte is dus no worries?
Ook, heb 1 en ander met doeken vrij gemaakt van olie en dan na een twee dagen rijden, zo snel gezien, zie ik na twee dagen á een km of 500 alleen wat olie van de transfer box komen. Dat wil ik aanpakken want ik zie na 500 km wat zweten elders maar dat ziet er normaal uit. Kan ik maar beter qua pakkingen vervangen betreft de transfer box? Zie namelijk niet echt een punt waaruit de olie lekt.
Fotootjes zijn natuurlijk van de converter housing,
Alvast dank voor evetueel advies, Albert
Disco 2004 TD5, Housing converter
Re: Disco 2004 TD5, Housing converter
Of het hoort durf ik niet te zeggen, maar die van mij is ook zo. Al zeker 5 jaar.
Paul,
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.