Hallo,
Mijn ruitensproeier geeft een klein straaltje.
Water bijgevuld maar helpt niet.
Nu zie ik verschillende pompjes staan op internet, van ongeveer 7 tot 35 euro.
Welke moet ik hebben, en wie weet waar deze zit?
Ik moet nog een werkplaats boek aankopen, dus wie kan even een foto maken en door mailen/sturen.
En wie heeft no een een overbodig werkplaats boek van Freelander , de mijne bouwjaar is 2006 en freelander 1 diesel td4
Alvast bedankt!
Ruitensproeier pomp Freelander + werkplaatsboek
Ruitensproeier pomp Freelander + werkplaatsboek
Nihil est incertior vulgo
"Niets is wispelturiger dan de massa"
-
Roger B.
Re: Ruitensproeier pomp Freelander + werkplaatsboek
Werkplaats handboek is digitaal met wat zoekwerk te downloaden (tip :"RAVE" ) maar op mp en engelse ebay voor minder dan een tientje ook vindbaar
Pompje zit hoogstwaarschijnlijk in de ruitsproeiertank gestoken. Welke je moet hebben? Een die past in je tankje en aan de stekker.... maar kan goed zijn dat je probleem eerder in een geknikt slangetje of verstopte sproeier zit
Pompje zit hoogstwaarschijnlijk in de ruitsproeiertank gestoken. Welke je moet hebben? Een die past in je tankje en aan de stekker.... maar kan goed zijn dat je probleem eerder in een geknikt slangetje of verstopte sproeier zit
gone
Roger B. schreef:Werkplaats handboek is digitaal met wat zoekwerk te downloaden (tip :"RAVE" ) maar op mp en engelse ebay voor minder dan een tientje ook vindbaar
Dank, ga er mee aan de slag!
Inmiddels opgelost!
Slang zat klem tussen motorkap en rubber
Slang zat klem tussen motorkap en rubber