Vanmorgen kort ritje met dak open en bij thuiskomst is de melding er weer echter rommelen helpt niet meer.
Heb van voor af de hoofdzekering opgepoetst en tot onder de stoel geen problemen gevonden, accuspanning tot en met de zekeringen onder de stoel 12,8V dus geen verlies.
Als ik met de Nanocom het dak aanstuur hoor ik de BECM iets doen echter niets met het dak zelf dus lijkt me dat de BECM niet genoeg prik krijgt.
Kunnen er contacten op de BECM losgeraakt zijn is dat een kwaaltje? (in mijn Discovery had ik wat moeite met de spiderbox en aangezien bouwjaar gelijk is zou het me niets verbazen als het door de zelfde dronken persoon gesoldeerd was...
Update en tip: binnenkomende voeding en aarde kabels zitten op de BECM met ingestoken draadeindjes en moertjes, helaas is hier door de tands des tijds en een bud constructie iets goed mis in mijn geval zag ik zelf vonkjes overspringen bij 1 en allemaal los.
Heb je problemen met de BECM en staat de volle accu spanning er op (dus slechte bedrading of zekeringen uitsluiten) niet gelijk vervangen maar ff controleren of alles wel echt nog goed vast zit...